فقط 8 روز دیگر فرصت باقی است

یک میلیون و 200 هزار نفر در یک قدمی حذف یارانه

پشت گوش اندازی ثبت نام کارت ملی ممکن است به حذف و عدم دریافت یارانه افراد منتهی شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با توجه به این که ثبت نام و اخذ کارت های هوشمند ملی چندین بار در رسانه ها اعلام شد گویا تا کنون بسیاری از افراد اقدام به ثبت نام برای آن نکرده اند ،پشت گوش اندازی ثبت نامی که ممکن است به حذف و عدم دریافت یارانه افراد مرتبط شود.

در همین راستا سیدابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که یارانه اشخاص بدون کارت ملی طبق آخرین تصمیم، حذف خواهد شد، گفت: تاکنون 2.5 میلیون نفر حذف شدند و در سال 94 هم دولت در حال بررسی تبصره یارانه در لایحه بودجه است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 2.5 میلیون نفر طبق آخرین آمار از لیست یارانه‌بگیران حذف شده‌اند درباره ادامه این روند افزود: این روند ادامه‌‌دار خواهد بود و افرادی که کارت شناسایی ملی ندارند از هفته پایانی بهمن‌ماه  از لیست یارانه حذف خواهند شد.

فیروزآبادی با اشاره به جزئیات این امر تاکید کرد: هنوز حذف یارانه افراد فاقد کارت شناسایی ملی اعمال نشده و این امر طبق آخرین تصمیم قطعی از پایان بهمن  و در اسفند ماه اعمال می شود.

*یک میلیون و 200 هزار نفر در یک قدمی حذف یارانه

محمد ابراهیم طریقت سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در تازه ترین اخبار در خصوص یارانه بگیران فاقد کارت ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از تعداد یک میلیون و ششصد هزار نفر افراد بالای هجده سال که فاقد هرگونه کارت ملی بوده اند تا کنون چهارصد هزار نفر برای ثبت نام اقدام کرده اند.

همچنین یک میلیون  و 200 هزار نفر از این افراد جا مانده فرصت دارند تا نیمه بهمن ماه سال 94 برای ثبت نام و اخذ کارت ملی اقدام کنند.

بر اساس این گزارش ، افراد هجده سال به بالا فاقد هیچ گونه کارت ملی اگر تا فرصت ارائه شده اقدام نکنند یارانه آن ها قطع می شود. البته تنها ثبت نام برای عدم حذف یارانه کفایت می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
سلاام ایا کسانی هم که تاریخ انقضای کارت ملی انها تمام شده به حذف یارانه منجر میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
تذکر مهم: حذف یارانه افراد بالای 18 سال صرفاً مربوط به کسانی میباشد که فاقد کارت شناسایی ملی یا کارت هوشمند ملی هستند. بنابراین کسانی که کارت شناسایی ملی دارند، نیازی به ثبت نام کارت هوشمند ملی ندارند. ضمناً برای جلوگیری از حذف یارانه ی افراد فوق الذکر ، تکمیل ثبت نام کافی است .
اینو توی سایت زدن.
Viet Nam
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
سلام و با تشکر از دوستان جوان خبرنگار
لطفا در مورد جاماندگان از یارانه هم پیگیری فرمایید
مگر نه اینست که شعار دولت تدبیر و امید است پس لطفا خواسته ما جوان ها را به گوش دولتمردان برسانید تا تدبیری بیاندیشند تا امید دو جوان پس از دو سال از شروع زندگی مشرک به ناامیدی نیانجامد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
ماکه هنوز سردر گمیم که این ثبت نام شامل چه کسانی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
آندسته از افرادی که شماره ملی آنها همان شماره شناسنامه آنها است باز هم از گرفتن یارانه در صورت نداشتن کارت ملی هوشمند محروم می شوند . تکلیف آندسته از افرادی که تاریخ کارت ملی آنها به اتمام رسیده چه می شود؟
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
سلام آیا کسانی که کارت ملی قدیمی دارند هم واجب است کارت ملی هوشمند بگیرند تا یارانه انها قطع نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
ببخشید کسانی که کارت ملی ندارن یارانشون قطع میشه یا کسانی که مارت ملی هوشمند ندارن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
آیا افرادی که کارت ملی هوشمند ندارن حذف می‌شوند،،،،،، یا نه افرادی که کارت ملی ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
منظور از افراد فاقد کارت ملی یعنی چه ؟ ایا کسانی که کارت ملی قدیمی دارند و تا کنون کارت هوشمند نگرفتن هم جزو همین دسته هستن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
من امروز رفتم ثبت نام کنم ولی گفتن ظرفیت پره و گفتن رفت برای سال بعد الان تکلیف ما چیه یعنی یارانه ای که حق ماست قطع خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
لطفا سهام عدالت را هم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
تکلیف مستمری که قرار بود به سرپرستان خانوار تحت حمایت کمیته امداد داده بشه به کجا رسید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
هزینه ی صدور کارت ملی بسیار بالاست . مگر یک تکه کارت پلاستیکی چقدر هزینه ی چاپ و تهیه اش می شود که باید نزدیک به 500 هزار ریال هزینه بدیم . هزینه اش را واقعی کنید همین فردا میرم برای گرفتن اش . لطفا از ثبت احوال پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
من ثبت نام کردم ولی نوبت دهی ،بعلت پربودن ظرفیت وجود ندارد یعنی ثبت احوال درشهرستان ما (منوجان استان کرمان)امکان ارائه نوبت درسال 94 را ندارد وتکمیل ثبت نام به معنی دریافت نوبت است.دزصورتیکه خود ثبت احوال اعلام می کند این افرادباید ثبت نام را تکمیل کنند تایارانه آنها حذف نشود.حالا مانده ام چه کنم کسی پاسخگونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
دولت حق ندارد یارانه هیچ فرد ایرانی را حذف کند
Netherlands
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
شما که میگوید کارت یارانه هاشون حذف میشود یه سر به سایت ثبت احوال بزنید همش نوشته ظرفیت تکمیل هست خوب بگید ما باید چی کار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
شما را به جان هرچی دوست دارین در مورد سرپرستان جا مانده یارانه هم پیگیری نمایید چندین هزار نفر از افراد ضعیف جا مانده اند چرا دولت مصوبه مجلس را اجرا نمی کند و ثبت نام نمی کند ما منتظر پیگیری شما هستیم
آخرین اخبار