کرمانشاه؛

توسعه کرمانشاه تلاش وهم افزایی نخبگان را می طلبد

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه برای توسعه نیازمند هم افزایی، کار و تلاش نخبگان در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمانشاه ،رضارحیمی افزود: از دستگاه ها و مجموعه های اقتصادی و بازرگانی استان انتظار می رود از این فرصت برای جذب سرمایه گذاران در استان استفاده کنند که در این زمینه بخش خصوصی نقشی بسیار پررنگ دارد.

وی از موافقت اولیه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) برای سرمایه گذاری در طرح ها و پروژه های استان خبر داد و گفت: در نتیجه رایزنی ها و مذاکراتی که مدیریت ارشد استان طی هفته های اخیر با مسئولان بنیاد برکت داشته است این مجموعه برای سرمایه گذاری در طرح ها و پروژه های استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرده است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری افزود: بنیاد برکت از برکات نگاه عمیق مقام معظم رهبری به بحث اشتغال زایی و سرمایه گذاری در استان های کمتر توسعه یافته است و در این میان بی گمان کرمانشاه به دلیل نرخ بالای بیکاری مورد توجه است.

مهندس رحیمی با اشاره به محدودیت های فراوان منابع اعتباری کشور در شرایط فعلی در ادامه اظهار کرد: طرح های بسیاری در حوزه های مختلف به دلیل کمبود اعتبار همچنان راکد مانده اند و در این شرایط سرمایه گذاری یک مجموعه توانمند مانند بنیاد برکت در استان می تواند بسیار مهم است.
 
وی افزود: به همین منظور در اولین گام طرح ها و پروژه های بزرگ در حوزه های مختلف صنعت و معدن، گردشگری، اقتصاد، تجارت و بازرگانی و جهاد کشاورزی که نیازمند مشارکت و سرمایه گذاری هستند را در حوزه های مختلف شناسایی کرده و در قالب یک مجموعه  به بنیاد ارایه می شود.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری همچنین عنوان کرد: مشارکت بنیاد برکت در این پروژه ها به شکلی خواهد بود که مالکیت پروژه ها در اختیار صاحب بنگاه باشد و این مجموعه به مرور پروژه را به صاحب آن واگذار می کند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.