کرمانشاه؛

استفاده از فرصت ها برای جذب سرمایه گذاران در کرمانشاه

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه برای توسعه نیازمند هم‌افزایی، کار و تلاش نخبگان در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛رضا رحیمی گفت:کرمانشاه برای توسعه نیازمند هم‌افزایی، کار و تلاش نخبگان در عرصه‌های مختلف است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با هم افزایی افکار، عقاید و انگیزه ها فعالیت اثرگذاری برای رفع مشکل بیکاری جوانان مظلوم این استان و ایجاد یک رونق اقتصادی انجام دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه های انجام شده امیدواریم حوزه اقتصاد بتواند بیشترین استفاده را از این شرایط تازه ببرد.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه افزود: از دستگاه‌ها و مجموعه‌های اقتصادی و بازرگانی استان انتظار می رود از این فرصت برای جذب سرمایه گذاران در استان استفاده کنند که در این زمینه بخش خصوصی نقشی بسیار پررنگ دارد.

رحیمی همچنین  گفت:در نتیجه رایزنی‌ها و مذاکراتی که مدیریت ارشد استان طی هفته‌های اخیر با مسئولان بنیاد برکت داشته این مجموعه برای سرمایه گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرده است. 

وی افزود: طرح‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف به دلیل کمبود اعتبار همچنان راکد مانده‌اند و در این شرایط سرمایه گذاری یک مجموعه توانمند و بسیار مهم است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: در اولین گام طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف صنعت و معدن، گردشگری، اقتصاد، تجارت و بازرگانی و جهاد کشاورزی که نیازمند مشارکت و سرمایه گذاری هستند را در حوزه‌های مختلف شناسایی کرده و در قالب یک مجموعه  به بنیاد ارایه می‌شود.

رحیمی در آخر گفت: مشارکت بنیاد برکت در این پروژه‌ها به شکلی خواهد بود که مالکیت پروژه‌ها در اختیار صاحب بنگاه باشد و این مجموعه به مرور پروژه را به صاحب آن واگذار می‌کند. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.