قزوین ؛

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در شهرستان البرز

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز گفت: این اداره در ایام‌الله دهه مبارک فجر اقدام به ارائه‌ خدمات رایگان به مناطق روستایی محروم می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛علی آقاجان‌نیا معلم  اظهار کرد: ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح استان قزوین برنامه‌ریزی شده است که در همین راستا اداره دامپزشکی شهرستان البرز در ایام‌الله دهه مبارک فجر، اقدام به ارائه‌ خدمات رایگان به مناطق روستایی محروم می‌کند.

وی افزود: این اداره در نظر دارد تا در این روزهای پر خیر و برکت نسبت به ارائه‌ خدمات رایگان در سطح یکی از روستاهای محروم این شهرستان اقدام کند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز بیان کرد: هرساله این اداره اقدام به خدمات‌رسانی رایگان به روستاها می‌‌کند و اکنون این اداره در نظر دارد تا در همین راستا و حرکت در مسیر دستیابی به اهداف عالیه‌ نظام مقدس جمهوری، در ایام الله دهه‌ مبارک فجر روستای باورس را زیر پوشش این خدمات‌رسانی قرار دهد.

معلم در رابطه با چگونگی خدمت‌رسانی‌ها عنوان کرد: از جمله این خدمات می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای روستائیان با هدف ارتقای وضعیت بهداشتی در امور مربوط به بهداشت دام و طیور، ارائه‌ مشاوره به روستائیان در راستای فعالیت‌های دام‌پروری و یا پرورش طیور، سم‌پاشی دام‌ و جایگاه‌های نگهداری دام، واکسیناسیون دام‌های روستایی و معاینه‌ دام‌های بیمار اشاره کرد که تمام خدمات ارائه شده رایگان است.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.