توافقنامه جدید AFC با اسپورت رادار برای مبارزه با تبانی

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مبارزه با تبانی در این رشته ورزشی در سراسر قاره کهن،توافقنامه ی جدیدی را با اسپورت رادار امضا کرد.

توافقنامه جدید AFC با اسپورت رادار برای مبارزه با تبانی
به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از AFC کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)  به منظور تقویت مبارزه با تبانی در آسیا امروز، پنج شنبه، یک توافقنامه همکاری جدید ،تمدید شده، با موسسه اسپورت رادار امضا کرد.

همکاری کنفدراسیون فوتبال آسیا با رادار ورزشی،که موسسه جهانی پیشرو در زمینه اطلاعات و پیشگیری از تقلب و شرط بندی است امروز برای دو سال تمدید دیگر تمدید شد.

به وسیله این توافقنامه جدید، کنفدراسیون فوتبال آسیا خود را به عنوان یکی از متعهد ترین نهادهای ورزشی  جهان در مورد مسئله تبانی معرفی کرد.

پس از امضای رسمی این توافقنامه در دوحه، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: سلامت ورزش قابل مذاکره و انکار نیست. این سنگ بنای مهمی برای حفاظت از ورزش برای نسل های آینده است. در AFC ما فقط به این حوزه مهم و کلیدی توجه نداریم. ما می خواهیم هر کاری که می توانیم برای محافظت از فوتبال آسیا، فوتبال تمام کشورهای آسیایی و تبدیل شدن به الگو، انجام دهیم. 

همکاری بین دو سازمان در سال 2013آغاز شده است. توافقنامه جدید بیش از 4،500 بازی را در سراسر آسیا در هر سال از طریق سیستم مانیتورینگ  خاص AFC (AMS) پوشش میدهد. این پوشش  شامل تمام مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و لیگ برتر در هر یک از فدراسیون های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا است. علاوه بر این، مسابقات برجسته قاره ای و منطقه  ای توسط  این سیستم  تحت نظارت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.