باقریان:

مخالف تصمیمات AFC هستیم/مسئولان فوتبال باید قدرتشان را نشان دهد

مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما با تعویق بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و بازی کردن در یک محل بی‌طرف مخالف هستیم.

اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) باید دلایل منطقی درباره تصمیماتش ارائه دهد چرا که مسائل سیاسی نباید در فوتبال مطرح شود.
 
باقریان در ادامه عنوان کرد: ما منتظر هستیم تا توانایی و قدرت مسئولان فوتبال را در زمینه تغییر محل بازی‌ها ببینیم چرا که این موضوع در اختیار باشگاه‌ها نیست و سران فدراسیون‌های ایران و عربستان باید تصمیم‌گیری کنند.
 
وی در مورد اینکه احتمال موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر محل بازی‌ها وجود دارد بیان کرد: اگر این اتفاق رخ دهد آن وقت ما اعتراضمان را به AFC اعلام می‌کنیم.
 
باقریان در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد سپاهان در نقل‌و‌انتقالات گفت: طبق نیازهای کادر فنی در پست‌های مختلف بازیکن جذب کردیم، به هر حال ما حدود 80-90 درصد از بازیکنان مدنظر کادر فنی را گرفتیم و جای خالی لیستمان را با جذب بازیکن آزاد تکمیل می‌کنیم.
 
 وی درباره وضعیت علی حمودی بیان کرد: باشگاه تراکتورسازی در نامه‌ای به ما اعلام کرد که خدمت سربازی حمودی تا پایان بهمن است، بر این اساس با پایان نقل‌و‌انتقالات، حمودی به درد تیم ما نمی‌خورد.
 
وی در پایان درباره قرائت گزارش پرونده فساد در فوتبال در مجلس خاطرنشان کرد: مسائل فوتبالی فرازونشیب زیادی دارد و اسناد و مدارک تخلفات صورت گرفته از سوی مراجع قضایی رسیدگی می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
يعني ما اينقدر كوچيك شديم كه هر بلايي خواستن سر ما بيارن و ما دم نزنيم؟!!!
آخرین اخبار