پیام تبریک شیخ سلمان به نمایندگان فوتبال آسیا در المپیک ریو

پس از مشخص شدن چهره سه نماینده آسیا در رقابت های فوتبال المپیک ریو 2016 رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال پیامی این موفقییت را به آنها تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت ای اف سی در پی راهیابی عراق به رقابت های فوتبال المپیک ریو 2016 و مشخص شدن چهره سه نماینده آسیا در این رقابت ها، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه  رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال پیامی،این موفقیت را به این سه تیم  تبریک گفت.

 در پیام شیخ سلمان آمده است: من می خواهم به ژاپن، کره جنوبی و عراق بخاطر عملکرد درخشانشان در  رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و راهیابی به بازی های المپیک تبریک بگویم. نمایندگی آسیا یک امتیاز و مسئولیت است و من مطمئن هستم این تیم ها این قاره را سربلند خواهند کرد.

 در ادامه این پیام می خوانیم،کیفیت بازی ها و مسابقات سریع و چندین گل تماشایی در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در قطر ،دوباره موفقیت آسیا در صحنه بین المللی را بشارت داد. ما می توانیم لحظات پرافتخاری و فراتر از آن را برای فوتبال آسیا در ریو، پیش بینی کنیم. 

گفتنی است امروز عراق با پیروزی 2-1 مقابل قطر به عنوان سوم رقابت های قهرمانی زیر23 سال آسیا دست یافت و نماینده سوم آسیا در رقابت های المپیک ریو2016 شد.

پیش از این هم،دو تیم کره جنوبی و ژاپن هم با رسیدن به فینال رقابت های قهرمانی زیر23 سال آسیا ،حضور خود را در المپیک ریو مسجل کرده بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار