قزوین؛

رئیس جدید بنیاد بین‌المللی غدیر در قزوین معرفی شد

آیت‌الله عابدینی به‌عنوان رئیس جدید بنیاد بین‌المللی غدیر در استان قزوین منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ آیت‌الله صدیقی در این مراسم اظهارکرد: باید همواره در ترویج حقیقت دین تلاش کنیم و فعالیت‌هایمان تضمین کننده تقویت آیین توحیدی و ولایت امام علی (ع) باشد.

دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر تصریح کرد: امام علی (ع) پس از پیامبر (ص) اولین شخصیت عالم هستند و از آن جایی که ایشان الگوی کامل انسانها محسوب می شوند با اتصال به آن حضرت می توان به تعالی و تکامل رسید.

وی یادآورشد: امام علی (ع) یک فرد نیست، بلکه یک جریان است و باید دین را با محوریت امیر مومنان علی (ع) که همه دین است به مردم معرفی کرد.

آیت‌الله صدیقی با تأکید بر این‌که امام علی (ع) در دوره سازندگی حکومت دینی، الگوی تمام عیار است افزود: حکومت امام علی (ع) یک جریان است و ولایت‌فقیه در عصر ما یک قطره از دریای ولایت ایشان است.

وی با بیان این‌که ولایت‌فقیه جزء لاینفک اعتقادات کلامی است یادآور شد: اسلام کامل‌ترین دین است و ولایت هم مانند دین اسلام دائمی و همیشگی است.

آیت الله صدیقی با بیان این‌که در مسئله عشق، تحلیل معنایی ندارد تصریح کرد: عشق امام علی (ع) در خون شیعیان جاری است و محبت الهی اکتسابی نیست بلکه فطری و ذاتی است.

دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر اظهار کرد: در عصر حاضر که جهان در مخاطره است بزرگان دینی مانند امام علی (ع) و اهل‌بیت (ع) پناهگاه تلقی می شوند و برای نجات از خطرهای موجود باید به ایشان و اهل‌بیت تمسک کنیم.

آیت‌الله صدیقی با بیان این‌که امام خمینی (ره) پرچم غدیر را که سال‌ها بر زمین بود، دوباره برافراشت خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از امام (ره) این پرچم را با اقتدار برافراشته نگهداشته اند که باید قدر شناس این شرایط باشیم.

وی تأکید کرد: امروز جهان نیازمند منش علوی در همه ابعاد زندگی است لذا باید کارهای فرهنگی را با هدف روشنگری نوجوانان و جوانان پیگیری کنیم و در این امر آموزش و پرورش نقش مؤثری دارد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات آیت‌الله باریک‌بین مدیر سابق، آیت الله عابدینی به عنوان رئیس جدید بنیاد بین المللی غدیر معرفی شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.