قزوین ؛

دستاوردهای اجلاس نماز باید در ترویج فرهنگ نماز استفاده شود

استاندار قزوین گفت: دستاوردهای بیست و چهارمین اجلاس نماز باید برای ترویج فرهنگ نماز مورد استفاده کاربردی در مدارس، ادارات، دانشگاهها و مجامع عمومی قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ فریدون همتی  در جلسه تجلیل از خدمات آیت الله باریک بین و معارفه رئیس بنیاد بین المللی غدیر بیان کرد: بعنوان نماینده دولت آمادگی خود را برای خدمت و اجرای اهداف متعالی بنیاد بین المللی غدیر اعلام می کنیم.

 وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی مولود غدیر و ولایت است و تحقق انقلاب اسلامی با تکیه بر ولایت صورت گرفت و ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی نیز بر محور ولایت فقیه است.

استاندار یادآورشد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی تبعیت مردم از رهبر انقلاب اسلامی بود و بقای این نظام نیز در سایه پیروی از مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین است و همانگونه که ولایت توانسته در سه دهه گذشته ایران اسلامی را از فرازونشیب های مختلف عبور داده و به سلامت به ساحل نجات برساند امروز نیز رهنمودهای حکیمانه حضرت امام و رهبر معظم انقلاب ما را به اهداف عالیه می رساند.

استاندار در ادامه با اشاره به خدمات بنیاد بین المللی غدیر اظهارداشت: بنیاد بین المللی غدیر که به همت و ابتکار مرحوم آیت الله خزعلی شکل گرفت می تواند رسالت بزرگ خود را در جامعه اسلامی به شکل مطلوب ساماندهی کند.

همتی اظهارداشت: به عنوان نماینده دولت و یکی از خادمان نظام جمهوری اسلامی با کمک و همراهی همه دستگاه های اجرایی در استان در خدمت اهداف متعالی این بنیاد خواهیم بود.

استاندار قزوین در خصوص اجلاس سراسری نماز هم گفت: به لطف خداوند و رهنمودهای امام جمعه قزوین، همکاری همه دستگاه های اجرایی و رسانه های استان این اجلاس به نحو مطلوبی برگزار شد و نمره قبولی گرفت.

همتی افزود: برگزاری نمایشگاه اجلاس نماز حرکت ارزشمندی بود که در حوزه ترویج نماز آثار خوبی داشت و مورد استقبال عموم افراد جامعه به خصوص نسل جوان قرار گرفت و فعالیت ها و دستاوردهایی که در این حوزه عرضه شد قابل توجه بود.

استاندار قزوین بیان کرد: باید بتوان از دستاوردهای این اجلاس بعنوان اقدامی مستمر برای توسعه، ترویج، عمومی شدن و آشنا کردن مردم بویژه خانواده ها با آثار و برکات نماز استفاده کرد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: دستاورد ، اجلاس ، نماز ، فرهنگ ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.