معرفی تئاتر فجر34؛

«حرف بزن مده آ» راوی تنهایی انسان امروز

نمایش «حرف بزن مده آ» تنهایی بشر و مسائل زنان جامعه امروز را با قاب‌های زیبا به مخاطب نمایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نمایش «حرف بزن مده آ» محصول مشترک ایران و ایتالیا به کارگردانی مهدی شیخوند و کلارا کورنا پس از اجرا در خانه نمایش در بخش به علاوه تئاتر فجر جشنواره به روی صحنه میرود.

این نمایشنامه  نوشته مهدی شیخوند و بر اساس متن مده آ اثر اوریپید است و همچون بسیاری از آثار کلاسیک، مضمون و اندیشه حاکم بر آن مختص به یک زمان خاص نیست و مسائل زنان و تنهایی بشر دغدغه انسان دنیای امروز را روایت میکند البته این اثر یک تئاتر‌ روایی نیست و مسائل زنان جامعه امروز را با قاب‌های زیبا به مخاطب نمایش می‌دهد.

نمایش «حرف بزن مده‌آ» تلاقی نگاه دو کارگردان از جهان غرب و شرق است. به صورتی که تماشاگر ایرانی و ایتالیایی به سبب بیان ساده آن، به راحتی با اثر و نمادها و نشانه‌هایی که در هر قاب جای گرفته ارتباط برقرار می‌کند.

این اثر نمایشی  با توجه به متن بسیار قدیمی آن و با رویکرد متفاوت و متناسب با عصر حاضر به روی صحنه میرود و در اجرای آن از هماهنگی میان حرکات فرم، دیالوگ و موسیقی بهره گرفته ایم. اتفاقی که ریتمی جذاب با خود به همراه دارد .

Clara Corona، دریا نظری، آرمان مرادی، آزیتا ابریشمی موحد، مه گل احمدی، رعنا خسروی، پرنیا شمس، ویدا قراگوزلو، مریم هاشم پور، آرمین دیلم، محمد رضایی، امید نمازی شیرازی، حانیه موسوی، مسعود زنوزی راد از بازیگران  نمایش «حرف بزن مده آ» هستند .




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار