بازداشت تفنگداران آمریکایی استکبار را از ترفندهای خود ناامید کرد

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: بازداشت تفنگداران آمریکایی استکبار را از ترفندهای خود ناامید کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی رزمجو پیش از خطبه‌های نماز جمعه بوشهر در جمع نمازگزاران با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: امروز پس از گذشت 37 سال از عمد پربرکت انقلاب اسلامی ، نظام اسلامی ایران توانسته با اقتدار شانه به شانه بزرگترین دشمن ایران اسلامی  با آنان بجنگد و اهداف آنها را در جهان کنترل و مهار کند.
 
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه انرژی و ظرفیت آمریکا منهدم و بی خاصیت شده است تصریح کرد: فریاد اسلام خواهی در همه کشورها صادر شده و انقلاب اسلامی اکنون الهام بخش مسلمان جهان شده است.
 
رزمجو با بیان اینکه انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است تصریح کرد: امروز شاهد تحقق وعده‌های حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر صدور انقلاب اسلامی هستیم و معادلات بازدارندگی ایران امروز از مرزها عبور کرده است.
 
وی با بیان اینکه انرژی استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی به تحلیل رفته است گفت: راههای غلبه استکبار جهانی بواسطه ویژگی‌های انقلاب اسلامی مسدود شده است.
 
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه اقشار مردم به ویژه سپاه پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامی دارای کارنامه درخشانی هستند گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد رشادت و حماسه آفرینی رزمندگان استان بوشهر در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در مقابله با نظامیان آمریکایی هستیم.
 
رزمجو با بیان اینکه ناوگروه شهید دلواری و تیپ تفنگداران حضرت امیر(ع) منطقه دوم نیروی دریایی مستقر در جزیره استراتژیک فارسی در 22 دی ماه حماسه آفریدند گفت: این عزیزان درآستانه دهه فجر با اقتدار نسبت به توقیف 2 فروند شناور نظامی آمریکا با تجهیزات مدرن و پیچیده ناوبری و انواع و اقسام سلاح‌ها اقدام کردند.
 
وی با بیان اینکه سرنشینان شناورهای نظامیان آمریکایی 9 نظامی مرد و یک نظامی زن بود گفت: این نظامیان با تخصص‌های گوناگون مربی تاکتیک‌های عملیاتی بودند که در کشورهای کویت و اندونزی کلاس آموزشی داشتند.
 
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با هوشیاری و درایت در عملیات دستگیری نظامیان آمریکایی شرکت کردند بیان کرد: رزمندگان با هوشیاری، درایت و تدبیر همراه با ایمان، تقوا و شجاعت در مقابل آمریکایی‌ها صف‌آرایی کردند و حماسه‌ای دیگر آفریدند.
 
رزمجو تاکید کرد: رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با رشادت و حماسه آفرینی در جزیره استراتژیک فارسی آمریکا را به ذلت کشیدند.
 
وی با بیان اینکه این حماسه آفرینی مدال افتخاری برای بوشهر و بوشهری‌ها است بیان کرد: عملیات دستگیری نظامیان آمریکای در آبهای سرزمینی خلیج فارس در شرایطی انجام شد که ناو هواپیمابر آمریکایی با اسکورت‌های مربوطه و 50 فروند جنگنده، ناو هواپیما بر R-91  فرانسوی با اسکورت‌های مربوطه  و بالگرد‌ها، سامانه‌های موشکی و تجهیزات نظامی در اطراف جزیره فارسی با رعایت حریم سرزمینی مستقر بودند.
 
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه شناورهای نظامی دیگر کشورهای بیگانه در منطقه آرایش نظامی داشتند گفت: در این شرائط دو فروند شناور نظامی دارای تجهیزات ناوبری و امکانات نظامی آمریکایی توسط رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.
 
وی بیان کرد: در شرایطی که 25 فروند شناور بیگانه در دریا حضور داشتند  در اوج اقتدار و توکل بر خدا شناورهای نظامی آمریکایی توسط شناور عاشورای منطقه دوم نیروی دریایی مورد محاصره قرار گرفتند و توقیف شدند.
 
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه در این حماسه اقتدار ایران اسلامی بیش از پیش نمایان شد افزود: در جریان این حماسه ضمن اینکه تراز ملی جمهوری اسلامی ایران ارتقا یافت گزینه‌های روی میز آمریکا به زیر میز رفت و اقتدار ایران اسلامی در جریان برجام اوج گرفت.
 
رزمجو با بیان اینکه آمریکایی‌ها قصد داشتند در جریان برجام سنگ‌اندازی کنند گفت: با حماسه‌ای که درخلیج فارس خلق شد  جریان برجام شکل دیگری گرفت و آمریکا از ترفندهای خود ناامید و مایوس شد.
 
وی با اشاره به رفتار با نظامیان آمریکایی در جریان دستگیری آنها بیان کرد: در اوج قدرت و اقتدار، رزمندگان سپاه پاسداران رافت، مهربانی، عطوفت و رفتار اسلامی در مقابل اسرای آمریکایی داشتند.
 
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با قدردانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی که رزمندگان  را برای دیدار پذیرفتند افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی رزمندگان این حماسه را پذیرفتند که مدال افتخاری برای رزمندگان بود چراکه رزمندگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت‌وگو کردند و ایشان هم به آنان پاسخ می‌گفتند.
 
رزمجو بیان کرد: نشاندن لبخند بر لبان  و نشاط و شادابی رهبر معظم انقلاب اسلامی  افتخاری برای رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه است.
 منبع:تسنیم
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار