مسابقات کسب سهمیه المپیک – هند؛

نوروزیان در تفنگ ۱۰ متر به فینال رسید

چهارمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا – هند در رشته تفنگ ۱۰ متر مردان یک نماینده از کشورمان به فینال این رشته راه یافت.

 به گزارش سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  روز چهارم رقابت های تیراندازی کسب سهمیه المپیک و در رشته تفنگ ۱۰ متر مردان، پوریا نوروزیان با کسب امتیاز ۶۲۱٫۸ در رقابتی سخت با  ۴۶ تیرانداز بعنوان نفر چهارم به مرحله پایانی رسید.

در ادامه نیز دیگر تیراندازان کشورمان نتوانستند به فینال راه یابند و در نهایت محمد حسین کریمی با امتیاز ۶۲۷٫۲ در جایگاه ۱۶ و حسین باقری با امتیاز ۶۱۷٫۸ در جایگاه ۱۹ ایستادند ضمن اینکه ساسان شهسواری در mqs (ذخیره) قرار داشت.

در این رشته ۲ سهمیه توزیع می شود که تا این لحظه کشورهای هند کره و چین سهم خود را دریافت نموده اند.

شایان ذکر است، که همزمان با برگزاری رشته تفنگ ۱۰ متر مردان سه ورزشکار از کشورمان، الهام هریجانی، هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی در رشته تپانچه ۲۵ متر نیز پا به میدان گذاشته اند و در روز اول رقابت خود در ماده (دقت) به رقابت با حریفان خود پرداختند و فردا با برگزاری این رشته در ماده (دقت) به کار خود پایان می دهد.

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا –هند از ۵ تا ۱۴ بهمن ماه با حضور ۵۳۱ ورزشکار از ۳۰  کشور آسیا در شهر دهلی هندوستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار