شرط شکستن اعتصاب ملی پوشان قایقرانی

اعتصاب تیم ملی بانوان قایقرانی تنها در صورتی شکسته می شود که فدراسیون خواسته های آن ها را برآورده کند.

شرط شکستن اعتصاب ملی پوشان قایقرانی
به گزارش حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  بانوان پاروزن آب های آرام دل خوشی از مربی خود ندارند و اعتراض آن ها به حضور وی در اردو به جایی رسیده که دست به اعتصاب زده اند و در تمرینات غیبت کردند.

آن ها دلیل اعتراض خود را تجربه کافی نداشتن مربی می دانند و معتقدند اگر با مربی با تجربه تمرین نکنند به نتایج دلخواه نخواهند رسید.

غلامرضا امینی، رئیس فدراسیون قایقرانی نظر دیگری دارد و معتقد است اسم غیبت چند نفر را نمی توان اعتصاب گذاشت، وی در این باره گفت: نظر من این است که اعتصابی صورت نگرفته است و اگر هم چند نفر از پاروزنان در اردو حضور ندارند دلیل بر اعتصاب نمی شود چون آرزو حکیمی مصدوم شده و تالانک هم درخواست مرخصی کرده است اما با بقیه پاروزنان اردوها را  ادامه می دهیم.

وی افزود: هر کس نظر شخصی خود را دارد اما نظر ما بر این است که سیما عروجی، مربی تیم خوب است و اگر کسی شکایتی دارد می تواند حضوری بیاید تا در این خصوص صحبت کنیم.

فرانک تالانک، ملی پوش قایقرانی با تایید خبر اعتصاب، در این باره گفت: سیما عروجی با تمام شخصیت خوبی که دارد به میزان اطلاعاتش برای مربی تیم بزرگسال قایقرانی کافی نیست و مقدر شده تا با رئیس فدراسیون مذاکره ای داشته باشیم.

وی افزود: البته صحبت نایب رئیس فدراسیون در رادیو دروغ بود انتظار چنین حرف هایی را از وی نداشتیم.

ملی پوشان قایقرانی شرط شکستن اعتصاب و بازگشت به اردو را تغییر مربی دانستند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار