اهواز؛

افتتاح 6 هزار واحد مسکن مهر به مناسبت دهه فجر در خوزستان

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از افتتاح 39 پروژه بخش راه و 6 هزار واحد مسکن مهر استان با اعتبار 442 میلیارد تومان که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ؛ منوچهر رحمانی، بیان داشت : این پروژه‌ها در بخش‌های راه اصلی، راه روستایی، راهداری و مسکن استان در شهرستان‌های اهواز، مسجدسلیمان، لالی، اندیکا، دزفول، رامهرمز، آبادان، اندیمشک، خرمشهر، بهبهان، باغملک، ایذه، شوش، هویزه، شوشتر، ماهشهر، بندرامام، امیدیه و گتوند اجرا شده‌اند..

رحمانی افزود : از طرح‌های مسکن مهر می‌توان به افتتاح 1651 واحد در دزفول، 324 واحد در بهبهان، 200 واحد در اندیمشک، 102 واحد در امیدیه، 308 واحد در مسجدسلیمان، 368 واحد در شوش، 551 واحد در شوشتر، 900 واحد در اهواز ، 833 واحد در ماهشهر و 112 واحد در بندرامام اشاره کرد.

وی عنوان کرد: احداث جاده کمربندی غرب و جنوب غرب اهواز به طول 12 کیلومتر، بخشی از طرح چهارخطه جاده ورودی خرمشهر، بهسازی و روکش آسفالت جاده مسجدسلیمان ـ بازفت به طول 20 کیلومتر، احداث جاده شیرین شهر به طول 18 کیلومتر، روکش آسفالت جاده امامزاده صادق به طول 8 کیلومتر، تعریض و ایمن‌سازی محور بهبهان – تشان به طول 11 کیلومتر و چهار خطه کردن محور آبادان به اروندکنار به طول 5 کیلومتر از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در بخش راه اصلی استان می باشند .

رحمانی  گفت : در بخش راه روستایی نیز میتوان به بهسازی و روکش آب حمام و همچنین به بهسازی چشمه چلوار اندیکا به طول 4 کیلومتر،  بهسازی و روکش آسفالت جاده آنتنی لالی به طول 3 کیلومتر، بهسازی و روکش آسفالت جاده چشمه حفی به طول 2،5 کیلومتر، بهسازی و روکش آسفالت جاده آنتنی خرمشهر به طول 12 کیلومتر، بهسازی و روکش آسفالت جاده ماهشهر به طول 2 کیلومتر، که به مناسبت دهه فجر به افتتاح خواهند رسید .

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.