تبریز؛

تاکید بر تقویت ارتباط دوسویه بین مردم و دستگاه های اجرایی

فرماندار سراب با بیان اینکه امروزه باورپذیری ما نسبت به ارزش ها با مشکل جدی مواجه شده و ارتباط دو سویه بین مردم و دستگاه های اجرایی از بین رفته است، بر ارتباط دو سویه بین مردم و دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ گرشاسبی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان سراب خواستار برنامه ریزی هدفمند و متناسب با نیاز جوانان شهرستان شد.

وی با اشاره به آمار معضلات و آسیب های اجتماعی در میان اقشار مختلف جامعه گفت: آسیب های اجتماعی فقط مربوط به حوزه جوانان نیست، بلکه واقعیتی فراگیر و اجتماعی است.

گرشاسبی با انتقاد از عملکرد دستگاه های اجرایی در خصوص مسائل جوانان افزود: مسئولان و مدیران نداشته های خود را برای جوانان برنامه ریزی کرده به مسائل و مشکلات آنان نگاه بیرونی دارند .

فرماندار سراب در خصوص به وجود آوردن زمینه نشاط در جامعه تاکید کرد وگفت : این موضوع مستلزم شناخت ظرفیت های جامعه و به خصوص نسل جوان است.

گرشاسبی با اشاره به معضلات اجتماعی خواستار تغییر نگرش مسئولان شد و ادامه داد: با وجود اینکه جامعه با آسیب های اجتماعی نوینی دست و پنجه نرم می کند، ولی با فکرهای سنتی به حل مسئله پرداخته می شود .

رئیس جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سراب ، موفقیت را در گرو تربیت مبتنی بر اسلام و اخلاق و همسو کردن ارزش ها و آرمان های جوانان دانست .


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.