تبریز؛

مصرف گاز درآذربایجان شرقی به 32 میلیون متر مکعب رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، با توجه به بارش برف و برودت قابل توجه دمای هوا ، مصرف گاز استان در24 ساعت گذشته به 32 میلیون مترمکعب رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ؛ دینی اظهار کرد: مصرف گاز در بخش خانگی استان در فصل زمستان بین 25 تا 35 میلیون متر مکعب است که به طور معمول با کاهش دما افزایش می یابد.

وی با اعلام اینکه سال گذشته در مجموع ٦,٨ میلیارد مترمکعب گاز در استان مصرف شده است ، گفت: پیش بینی می شود با افزایش تحویل گاز به نیروگاه ها، میزان مصرف امسال به بیش از هشت میلیارد مترمکعب برسد.

دینی در ادامه به تحویل مستمرگاز به نیروگاه های استان اشاره کرد و گفت: پارسال در مجموع ٦٠٠ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه ها تحویل شد و این در حالی است که از ابتدای امسال تا کنون ، حجم گاز تحویلی به نیروگاه ها به بیش از 1.3 میلیارد مترمکعب رسیده است.

وی با بیان اینکه با وجود کاهش دمای هوا دراین استان، گازرسانی به بخش های مصرف به صورت مطلوب تداوم دارد و شاهد افت فشار گاز نیستیم، گفت: مشترک های بخش خانگی با مدیریت مصرف می توانند این شرکت را در ارائه خدمات بهتر به همه مشترک ها از جمله نیروگاه ها و صنایع یاری کنند.

شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با بیش از ۱۷هزار کیلومتر شبکه گازرسانی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک را در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی تحت پوشش قرار داده و بیش از۸۰ درصد انرژی مصرفی استان از گاز طبیعی است.

بر اساس گزارش هواشناسی استان آذربایجان شرقی به دنبال بارش برف ، دمای هوای تبریز در24 ساعت گذشته به 15 درجه سانتی گراد زیر صفر و در شهرستان ورزقان به 27 درجه سانتی گراد زیر صفر رسید.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.