اردبیل؛

عکاس اردبیلی برگزیده نمایشگاه عکاسی دانشجویان جهان

عکاس، تصویربردار و مسئول اجرایی واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل برگزیده دوسالانه بین‌المللی عکاسی دانشجویان جهان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رضا عیسی‌پور، عکاس، تصویربردار و مسئول اجرایی هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل توانست در نمایشگاه دوسالانه بین المللی عکاسی دانشجویان جهان در جمع آثار برگزیده قرار گیرد.

نمایشگاه دوسالانه بین المللی عکاسی دانشجویان جهان در سازمان و فرهنگ‌ستان هنر، دانشگاه نووی ساد صربستان نخستین بار در سال 2004 اقدام به برگزاری این دوسالانه کرد که امسال پنجمین دوره آن با انتخاب 160 اثر از بین شرکت‌کنندگان این دوسالانه جهت نمایش در نمایشگاه برگزار شد.

چاپ یک اثر از عیسی‌پور در کاتالوگ و کتاب این رویداد هنری که به اکثر دانشگاه‌های جهان ارسال می‌شود و دعوت از وی برای حضور در دوره ششم این دوسالانه که در سال 2017 در این دانشگاه برگزار می‌شود از برنامه‌های دیگر این دوسالانه است.

این دوسالانه عکاسی در بین دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد عکاسی سراسر جهان برگزار می‌شود که دانشجویان دانشگاه‌های کشورهایی همچون آمریکا، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، کانادا، رومانی، لهستان و... با هدف آزمودن آموخته‌های خود در این بینال شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.