همدان؛

افتخار آفرینی بین المللی ترین چهره های ورزش استان همدان در ملبورن و بانکوک

سید امیر برقعی و سید عادل برقعی از چهره های برجسته ورزش تنیس کشور در مسابقات بین المللی ترین افتخار آفریدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،، از همدان؛ مسابقات گرنداسلم 4 رویداد بزرگ تنیس جهان هستند که در آن برترین تنیس بازان تنیس جهان از جمله رافائل نادال ، راجر فدرر و نوواک جوکوویچ حضور می یابند. 4 گرند اسلم تنیس جهان به ترتیب مسابقات استرالیا در ملبورن ، مسابقات فرانسه در پاریس ، جام ویمبلدون در لندن و مسابقات آمریکا در نیویورک هستند.


 امسال زمین مرکزی استادیوم موسوم به ملبورن پارک در شهر ملبورن شاهد حضور افتخار آمیز نماینده تنیس ایران و ورزش استان همدان بود. سید عادل برقعی داور برجسته تنیس کشورمان امسال نیز برای چندمین سال پیاپی در مسابقات تنیس استرالیا حضور یافت و با عملکرد عالی خود توانست خود را به قضاوت در مسابقه نیمه نهایی که مابین راجر فدرر و نوواک جوکوویچ برساند ، دیداری که در نهایت با پیروزی جوکوویچ به پایان رسید.

همچنین مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که از ده روز پیش به میزبانی آکادمی تنیس آسیا ATF در شهر بانکوک آغاز شده بود روز جمعه به پایان رسید. این مسابقات با حضور بیش از 80 بازیکن از کشور های نپال، سریلانکا ، مغولستان ، مالدیو ، بنگلادش ، تاجیکستان ، بوتان ، مالزی ، میانمار ، ماکائوو ، لائوس ، کامبوج ، مغولستان ، پاکستان ، ترکمنستان ، کامبوج و تیم منتخب غرب آسیا برگزار شد. تیم غرب آسیا یک تیم چند ملیتی متشکل از 6 بازیکنان برتر منطقه از کشورهای لبنان ، ایران ، اردن و کویت بود که با سرمربیگری سید امیر برقعی در این مسابقات حضور یافت.

 تیم غرب آسیا که همه ساله از طرف فدراسیون جهانی تنیس ITF به این مسابقات اعزام می شود امسال توانست با کسب 3 مدال از مجموع 8 مدال ، پس از مالزی به مقام نایب قهرمانی دست یابد. امیر برقعی پیشتر نیز در سال 2014 با تیم ITF نایب قهرمانی این رقابتها را کسب نموده بود.

انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.