مشهد؛

آغاز جشن های دهه مبارک فجر در مشهد

جشن های دهه مبارک فجر امروز با حضور پرشور مردم در عرصه میدان شهدا مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: ایمان و وحدت کلمه را رمز پیروزی ملت مسلمان ایران است و مناسبت دهه فجر یادآور فرصتی برای تحکیم ایمان و ارزش های دینی در جامعه و تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

علیرضا رشیدیان افزود: ایمان و ارزش های دینی در زندگی مردم ایران در تمامی ادوار تاریخ می درخشد و نقش اعتقادات دینی در زندگی و حماسه این سرزمین بی بدیل است.

وی با اشاره به اینکه وجود رهبری فرزانه وجه تمایز انقلاب ایران با سایر کشورها است، افزود: حرکت های بیداری اسلامی در کشورهای منطقه به دلیل عدم وجود عنصر رهبری شکست خورد.

استاندار خراسان رضوی گفت: تفاوت دهه فجر امسال نسبت به سالهای گذشته پیروزی در مذاکرات هسته ای و شکست پروژه ایران هراسی در سطح بین المللی است که راه را برای توسعه روزافزون کشور و تعالی ملت فراهم کرده است.
رشیدیان با بیان اینکه دولت یازدهم و ریاست محترم جمهوری بر اساس اصول اقتصاد مقاومتی در شرایط پسابرجام به دنبال بهره گیری حداکثری از ظرفیت های داخلی و حضور فعال در عرصه های بین المللی است، افزود: مقام معظم رهبری پیروزی در مذاکرات را موفقیت ملت دانستند و بر همه ما واجب است که قدر این پروزی را دانسته و با نگاه های سلیقه ای سعی در کوچک جلوه دادن آن نداشته باشیم.
وی گفت: مردم با حضور پرشور و حداکثری خود در واقعه 22 بهمن زمینه عمل به قانون و خلق حماسه بزرگ دیگری در تاریخ ایران اسلامی را رقم بزنند.



  1. در پایان مراسم به صورت نمادین ماکت هواپیمای حامل امام خمینی(ره) گلباران شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۵
خیییییلی بد