مشهد؛

مسابقه عکاسی حماسه حضور در قوچان

به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه عکاسی حماسه حضور ویژه دانشجویان در قوچان برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رییس دانشگاه فنی و مهندسی قوچان صبح امروز در نشست خبری ویژه دهه فجر از برگزاری مسابقه ی عکاسی ویژه دانشجویان در قوچان خبر داد.

علی اصغر بهشتی گفت : دانشگاه با برگزاری این مسابقه به دنبال نوعی جریان سازی فرهنگی است تا علاوه برتشویق دانشجویان به شرکت در مراسم راهپیمایی با افق دید انان درباره موضوع انقلاب نیز آشنا شودو به این طریق ما دنبال تحلیل دانشجویان هستیم.

وی با اشاره به نقش موثر دانشجویان در روند پیروزی انقلاب گفت: دانشگاهها در کنار حوزه علمیه نقش مهمی را در آگاه سازی جریان ها در مبارزات علیه رژیم گذشته را داشتند.

رییس دانشگاه فنی و مهندسی قوچان با اشاره به اقدامات فرهنگی دانشگاهها گفت: خیلی از دانشگاهها انجام کار فرهنگی را با کارهای فوق برنامه اشتباه می گیرند و تصور می کنند گرامیداشت روزهای تقویمی کارفرهنگی است و این دیدگاه از منظر فرهنگی لطمات جبران ناپذیری را به بدنه نسل جوان ما وارد خواهد کرد.

رئیس کمیته ستاد دانشجویی دهه فجر با بیان اینکه کاردر حوزه فرهنگی در سه سطح مختلف انجام می شود افزود: سند راهبردی دانشگاهها و وزارت علوم در راستای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری است و در اینده هم سند پیشرو ما در راستای سیاست های نظام ، انقلاب و ارزشهای دینی وانقلابی خواهد بود

علی اصغر بهشتی افزود: علی رغم اینکه دانشگاه ما پتانسیل دعوت از سخنرانان کشوری را دارد اما چون مراسم دانشگاهی است وشهرستان قوچان با 17 هزار دانشجو و بیش از 200 عضو هیات علمی این پتانسیل را دارد تصمیم گرفتیم سخنران خارج از بدنه دانشگاه دعوت نشود و در مراسم 19 بهمن ماه که با عنوان دانشگاه و آرمانهای انقلاب اسلامی برگزار می شود، حجت الاسلام احمدی ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قوچان سخنرانی خواهند کرد.

انتهای  پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.