زاهدان ؛

حمایت از 10هزار نفر در بخش مشاغل خانگی و صنایع دستی

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با تفاهم ارزشمند با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ۱۰ هزار نفر در زمینه مشاغل خانگی در سیستان و بلوچستان حمایت می‌شوند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، هاشمی افزود: ما وظیفه داریم این مهم را مورد توجه قرار دهیم و با تفاهم ارزشمند با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حمایت از 10 هزار نفر در زمینه مشاغل خانگی را در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه لازم است این نقش مهم را توسعه دهیم و حضور زنان کارآفرین را در بازار مورد پشتیبانی و حمایت قرار دهیم، اظهار کرد : به جای آنکه سوال شود در آینده چه کاره می‌شوید باید چگونه دوست دارید در آینده از شما یاد شود را در اذهان عمومی نهادینه کرد و این نگاه بار عظیمی از معرفت را جاری می‌کند.

هاشمی با بیان اینکه نوع تکریم مادرانمان در تکریم زنان زمان است، گفت: زن و مرد دو عضو یک اجتماع نقش‌های ماندگاری به برکت انقلاب اسلامی ایفا کرده و حاصل حضور آنان خلق زیبایی‌هایی در کنار هم برای تغییر تجلی یافت وبه نسبت استعدادهای فطری زیباییهایی خلق کردند که توجه بسیاری را همراه داشته است.

انتهای پیام//گ


برچسب ها: حمایت ، مشاغل ، خانگی ، صنایع ، دستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.