زاهدان ؛

ارتقا جایگاه زنان با پیروزی انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت : هنر انقلاب اسلامی ايـن بود كه زنان جامعه ما را متحول ساخت و در مسير اسلام و ارزشهای الهی هدايت كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ؛ آیت الله عباسعلی سلیمانی اظهار داشت: زنان مسلمان در انقلاب اسلامي شخصيت و هويت خويـش را يافتند و به مقام و منزلت والاي خـويـش پـي بردند.

نماینده ولی فقیه تصریح کرد : در تهاجـم فرهنگـی غرب, زنان را در مسلخ «فروش كالا» و «فساد و فحشا» قربانـي كرده و ايـن مركز عطـوفت و فضيلت را به گرداب ابتذال كشانده بـودنـد. در طـول پنجاه سال سياه حاكميت خانـدان فاسـد پهلـوي, زنان مسلمان زير فشار و يـورش فرهنگـي استعمار و استكبـار دست و پـا مـي زدنـد. رضـاخـان ايـن مهره استعمــاري و استبدادي, خشـن ترين شيوه را در اشاعه فرهنگ مبتذل غرب, در قالب كشف حجاب به كار برد.

وی بیان کرد : زنان‌، اين‌ عناصر عفاف‌ و نجابت‌، نه‌ تنها در پيروزي‌ انقلاب‌ اسلامي‌ سهم‌ بزرگي‌ ايفا كردند، بلكه‌ در تثبيت‌ نظام‌ جمهوري‌ اسلامي‌ و تداوم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ حرف‌ نخست‌ را زدند و با حضور در صحنه‌ انقلاب‌ اسلامي‌، توطئه‌هاي‌ دشمنان‌ را در عرصه‌هاي‌ گوناگون‌ خنثی کردند.

آیت الله سلیمانی گفت: بانوان‌ به‌ بركت‌ انقلاب‌ اسلامي‌ و هدايت هاي‌ پيامبر گونه‌ امام‌ خميني (ره)، چنان‌ از بينش‌ سياسيی برخوردار شدند كه‌ دشمنان‌ اسلام‌ و انقلاب‌ از گمراه‌ ساختن‌ آنان‌ نااميد و درمانده‌ شدند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.