زاهدان ؛

اعطای وام کارگشایی به مددجویان سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: وام کارگشایی با اعتبار یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش امداد سیستان و بلوچستان اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زاهدان، شهرکی افزود : ایام الله پرفروغ دهه‌فجر به عنوان یکی از ارزشمندترین رخدادهای تاریخ ایران در واقع تجلی آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی و بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور است.

وی تصریح کرد : زنده نگهداشتن این دوران و آگاهی‌بخشی نسبت به معارف بلند انقلاب اسلامی و امید آفرینی و نشاط اجتماعی در واقع تشکیل دهنده اصالت برنامه‌های این ایام است.

شهرکی با اشاره به اینکه اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان همزمان با دهه‌فجر برنامه‌های متنوعی اجرا و پروژه‌هایی را در حوزه بهداشت، درمان، اشتغالزایی، فرهنگی افتتاح می‌کند، گفت: کارکردهای دهه فجر افزایش پیوند بین مردم و انقلاب است.

وی در تشریح این پروژه ها، اضافه کرد: افتتاح مجتمع فرهنگی و تربیتی حضرت رقیه(س) شهرستان هیرمند با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال ، احداث 191 واحد مسکن روستایی و شهری، احداث 4 باب خانه بهداشت، اهدای جهیزیه، اعطای وام کارگشایی به 197 خانوار با اعتبار یک میلیارد و 970 میلیون ریال، برگزاری همایش دانشجویی، بازدید از بیماران صعب‌العلاج، خاص و خانواده‌های موفق، برپایی نمایشگاههای مختلف فرهنگی، اعطای جوایز تحصیلی، فرهنگی و ... از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام//گ

برچسب ها: اعطای ، وام ، کارگشا ، مددجو ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.