برگزاری دوره انتخابی قاریان و حافظان ممتاز برای شرکت در مسابقات بین‌المللی قرآن

دوره آموزش و انتخاب قاریان و حافظان ممتاز برای اعزام به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از 14 تا 16 بهمن ماه در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: دوره آموزش و انتخاب قاریان و حافظان ممتاز برای اعزام به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم  از 14 تا 16 بهمن ماه در مرکز امور قرآنی این سازمان برگزار می‌شود.

 وی افزود: این دوره با حضور 28 نفر از قاریان و حافظان سطوح ممتاز و عالی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نفرات برتر مسابقات مقطع سنی شکوفه های امسال برگزار می‌شود. 

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: در این دوره توانمندی‌های قاریان و حافظان شرکت‌کننده با دقت مضاعف مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و قاری یا حافظ اعزامی جهت هر یک از مسابقات بین المللی کشورهای مختلف  مشخص خواهند شد.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان گفت: این دوره به همت مرکز امور قرآنی و  مشارکت دبیرخانه کمیته  اعزام  و دعوت از قاریان و حافظان شورای عالی قرآن برگزار می‌شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار