سنندج؛

برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر توسط کتابخانه های عمومی کردستان

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان از برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت دهه مبارک فجر در کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

به گزارش خبر نگارگروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج،اسماعیل احمدی گفت:برگزاری مسابقه نقاشی با موضوعات مرتبط برای دانش آموزان مدارس از اقداماتی است که با همکاری ادارات آموزش و پرورش در سطح استان انجام می گیرد و به برگزیدگان جوائزی اعطا می شود.
 
وی افزود: همچنین برگزاری مسابقه انشاء نویسی با موضوعات مختلف و مرتبط مانند «انقلاب اسلامی»، «دهه فجر » و همچنین مسابقات کتابخوانی از اقدامات دیگر اداره کل کتابخانه های عمومی است که در مدارس اجرا می شود.
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در شهرستان های استان، بیان کرد: در این نمایشگاه ها، کتاب و محصولات فرهنگی با تخفیف ویژه در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.
 
وی عنوان کرد: حضور کتابداران در مدارس و تبیین اهمیت کتاب و کتابخوانی برای دانش آموزان مقاطع مختلف از جمله فعالیت های دیگر این نهاد فرهنگی در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
 
احمدی گفت: برپایی قفسه مهربانی کتاب در شهرستان سروآباد، حضور کتابداران در مراسم غبارروبی و راهپیمایی 22 بهمن و توزیع بروشور و پوستر مرتبط با این ایام از جمله برنامه های دیگر این نهاد فرهنگی است.
 
 
احمدی در پایان یادآور شد: دهه فجر فرصتی است تا همه ما بتوانیم بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری تجدید پیمان کنیم و برگزاری مراسم های مختلف با کیفیت مناسب می تواند در تبیین اهداف انقلاب اسلامی موثر باشد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.