سنندج؛

آغاز بهره برداری از ۳۲۷ پروژه کشاورزی در کردستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت:به مناسبت دهه مبارک فجر ۳۲۷ پروژه در بخش کشاورزی استان به بهره برداری می رسد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،کریم ذوالفقاری با اعلام این خبر افزود: در بخش تولیدات گیاهی یک پروژه با سرمایه گذاری ۸ میلیارد ریال افتتاح می شود که از این پروژه ۲۰ خانوار بهره‌مند و برای ۲۰ نفر هم اشتغالزایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری استان ۱۷ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای این تعداد پروژه ۹ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال بوده که با افتتاح آنها ۲۰ خانوار بهره‌مند می‌شوند.

رییس سازمان جهادکشاورزی کردستان تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در بخش بهبود تولیدات دامی را ۱۷ پروژه ذکر کرد وافزود: برای افتتاح این پروژه‌ها ۷۷ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.

ذوالفقاری میزان اشتغالزایی پروژ‌ه‌های بخش بهبود تولیدات دامی را ۷۰ نفر خواند و ادامه داد: از این تعداد پروژه ۴۰۷ خانوار بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: در بخش صنایع کشاورزی هم ۳ پروژه با سرمایه‌گذاری ۶۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این ایام الله به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه بیشترین پروژه قابل افتتاح در این ایام مربوط به بخش آب و خاک وامور فنی و مهندسی است، اظهارداشت: ۲۸۶ پروژه با سرمایه‌گذاری ۳۸ میلیارد و ۴۷ میلیون ریال در این بخش به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس سازمان جهادکشاورزی کردستان عنوان کرد: سه پروژه در بخش تعاون روستایی با سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد ریال در این ایام افتتاح می‌شود.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.