هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛

هیجان در مسیر تهران- اصفهان

پرونده هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 3 دیدار بسته می‌شود و سرخابی‌ها به مصاف تیم های اصفهانی می‌ روند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بازیهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام سه دیدار به پایان می رسد و جدال تیم های استقلال و پرسپولیس با حریفان اصفهانی از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

ذوب آهن- استقلال

شاگردان گل محمدی ساعت 14:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان پذیرای شاگردان مظلومی هستند.

آبی پوشان پایتخت در صورت باخت صدر نشین لیگ باقی می مانند چرا که اختلاف امتیازشان با تیم دوم یعنی استقلال خوزستان زیاد است.

به هر حال شاگردان مظلومی آگاه هستند که این صدر نشینی شکننده است. بنابراین آنها برای کسب سه امتیاز پا به زمین مسابقه می گذارند.

این دو تیم در فینال جام  حذفی هم باید باهم بازی کنند اما این مسابقه اهمیتش کمتر از بازی فینال جام حذفی نیست.

در آن سوی میدان شاگردان گل محمدی قصد دارند از میزبانی در این بازی نهایت استفاده را ببرند و سه امتیاز این بازی را کسب کنند اما کار سختی مقابل صدر نشین لیگ دارند.

سبز پوشان اصفهانی با برد در این بازی باعث می‌شوند که رقابت در صدر  جدول داغ شود اما برد استقلال جایگاه این تیم را در صدر جدول مستحکم می‌کند. تساوی به ضرر هر  دو تیم و به سود تیم‌های دیگر است.

خسرو حیدری به علت مصدومیت نمی تواند تیم استقلال را در این بازی همراهی کند. هاشم بیک زاده و وحید محمدزاده هم به علت مصدومیت غایبان تیم ذوب آهن در این بازی هستند.

به هر حال باید دید در این بازی فینال گونه چه تیمی برنده می‌شود.

شاهین حاج بابایی به همراه محمدرضا ابوالفضلی، سعید علی نژادیان و روح اله شریفی قضاوت این بازی را بر عهده دارند. ابراهیم میرزا بیگی هم ناظر داوری این بازی است.

پرسپولیس- سپاهان

سرخپوشان پایتخت  ساعت 17 در ورزشگاه آزادی میزبان زردپوشان اصفهانی هستند.

بازی این دو تیم همواره حساس و دیدنی بوده است پرسپولیسی‌ها برای اینکه از حمایت هواداران خود در این بازی برخوردار باشند تماشای بازی را در طبقه دوم رایگان اعلام کردند تا با تمام توان به مصاف حریفشان بروند.

این احتمال وجود دارد که سرخپوشان پایتخت فردا از دروازه بان جدید خود رونمایی کنند. به هر حال باید دید برانکو لوبانف را درون دروازه قرار می دهد یا از محسن زاده دروازه بان جوان استفاده می‌کند؟!

مهدی طارمی آقای گل لیگ برتر چهره ویژه این بازی است.

در آن طرف هم خلعتبری زیر ذره بین هواداران پرسپولیس قرار دارد. به هر حال هواداران پرسپولیس دلخوشی از این بازیکن ندارند و باید دید چه واکنشی نشان می‌دهند.

جدال دو مربی کروات در این بازی دیدنی و جذاب خواهد بود. هر دو مربی از یکدیگر شناخت خوبی دارند و این موضوع می تواند به جذابیت این بازی بیافزاید.

پرسپولیس در صورتی که بتواند این بازی را ببرد به شرط باخت استقلال به دو امتیازی صدر نشین می رسد.

تیم سپاهان در چهار بازی اخیرش مساوی کرده است و اگر این بازی هم به تساوی رضایت دهد در آن صورت صاحب رکورد جدیدی در لیگ پانزدهم می‌شود.

زردپوشان اصفهانی در دور رفت توانستند با نتیجه 4 بر 2 پرسپولیسی‌ها را شکست دهند بر این اساس سرخپوشان برای جبران آن شکست وارد زمین مسابقه می شوند.

بیژن حیدری، محمدرضا منصوری، بابک داوری و غلامرضا جباری تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند. نادر جعفری هم ناظر این بازی است.

پدیده خراسان- سایپا

تیم پدیده خراسان ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف نارنجی پوشان سایپا می‌روند.

شاگردان جلالی با 30 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند آنها برای ماندن در کورس قهرمانی باید این بازی را برنده شوند. اگر آنها در این بازی شکست بخورند آن وقت دو پله در جدول رده بندی سقوط می‌کنن.

تیم سایپا در روز آخر نقل و انتقالات آندرانیک تیموریان را جذب کرد اما وضعیت بازی کردن کاپیتان تیم ملی در این بازی مشخص نیست.

در آن سوی میدان تیم پدیده نیم فصل را بدون حاشیه سپری کرد. این تیم قصد دارد از میزبانی‌اش نهایت استفاده را ببرد تا جایگاهش را در جدول رده بندی بهبود ببخشید.

پیام حیدری به همراه کمکهایش رحیم شاهین، قهرمان نجفی، این بازی را سوت می‌زنند.
زاهد بحرینی هم نظارت داوری این بازی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار