استیماچ:

سپاهان و پرسپولیس اروپایی بازی کردند / خلعتبری عصبی نبود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همانند دیدارمان برابر پرسپولیس را می توان در لیگ قهرمانان اروپا تماشا کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،ایگور استیماچ سرمربی تیم فوتبال سپاهان  در نشست خبری پس از مسابقه مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فکر می کنم امروز هر دو تیم بهترین بازی ممکن را ارائه کردند ، یک بازی اروپایی که می توان در لیگ قهرمانان اروپا  آن را تماشا کرد.

وی افزود: با کسب  یک امتیاز در تهران، من راضی نیستم زیرا احساس می کنم می توانستیم برنده این بازی باشیم  اما خوشحالم زیرا برانکو را می شناسم و می دانم چقدر دشوار است ، بازی کردن در برابر تیم های تحت نظارت برانکو و آنها می توانستند ما را در این دیدار اذیت کرده و بر  ما پیروز شوند.

تشکر ویژه ای از هواداران دارم که از اصفهان به تهران آمده بودند و ما را تشویق کردند. همچنین به بازیکنان تیمم نیز تبریک می گویم بابت این بازی زیبا و دلپسندشان.

استیماچ افزود: ما نیاز داریم که بردن را آغاز کنیم. ما در حال حاضر نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر هستیم. هر کدام از بازیکنان من می دانند که چه کاری باید انجام دهند. ان ها خیلی منظم ترند و از لحظا تاکتیکی بهتر شده اند. اگر همین گونه بازی کنیم، بردها ادامه می یابد. ما در 6 بازی اخیر نبرده ایم ولی در مقابل نباخته ایم. باید سخت کار کنیم. صبور باشیم و بدین ترتیب نتایج به دست می آید. نتایج اول فصل پرسپولیس و نتایج این روزهای پرسپولیس را ببینید. باید به کار خود ایمان داشته باشید تا همه چیز درست شود. در فوتبال نمی توان یک شبه جادو کرد.

وی درباره شرایط بازی اذعان داشت: در نیمه اول بهتر بودیم. در 45 دقیقه ابتدایی بازی را کنترل کردیم و خطری از جانب پرسپولیس ایجاد نشد. می توانستیم با هد فوزیل به گل دوم برسیم اما در نیمه دوم گل پرسپولیس شرایط را تغییر داد. ان ها با اعتماد به نفس بالاتری به کار خود ادامه دادند.

استیماچ در خاتمه رابطه با شرایط خلعتبری گفت: فکر نمی کنم او عصبی بوده باشد. او می خواست امروز گل بزند. طوری حس کرده ام که پرسپولیسی ها می خواستند او را تحریک کنند. زیرا همه رفتار او را می شناسند. این که او را بیرون آوردم زیرا می خواستم برای بازی بعد از او محافظت کنم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار