طاهری : برانکو به سوشا اعتقاد ویژه ای دارد/هدف پرسپولیس قهرمانی است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان بازی با سپاهان از عملکرد سرخ پوشان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر طاهری درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: سپاهان نسبت به نیم فصل اول با جذب چند بازیکن تقویت شده و در این دیدار  هم خوب بازی کردند. اما اگر در نیمه دوم از موقعیت های خود استفاده می کردیم با اختلاف 2 گل پیروز میدان بودیم.

وی درباره رایگان بودن طبقه دوم ورزشگاه آزادی گفت :وقتی در یک بازی وسط هفته با این طرح 80 هزار هوادار به ورزشگاه می آید نشان دهنده موفقیت طرح رایگان بودن طبقه دوم ورزشگاه است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آینده سرخ پوشان در فصل جاری لیگ اظهار کرد:تنها هدف ما  کسب  قهرمانی است. پرسپولیس بازی های بسیار خوبی را به نمایش می گذارد.

وی درباره آخرین وضعیت سوشا مکانی گفت: او امروز  به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت و سپس به اردو بازگشت. ما پیگیر وضعیت  مکانی هستیم چرا که برانکو اعتقاد خاصی به سوشا دارد.

طاهری درمورد عملکرد الکساندر لوبانف : این بیان کرد: این دروازه بان تازه به تیم ما اضافه شده است و تمرینات خود را پیگیری می کند. روی گل هایی دریافتی هم مقصر نبود.همانطور که در پیروزی ها همه تیم سهیم هستند در شکست ها هم همه بازیکنان سهم دارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار