رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در صفحه مجازی منتسب به خود، به افزایش 60 درصدی هزینه تشریفات شهرداری تهران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در صفحه مجازی منتسب به خود در رابطه با اظهارات روز گذشته معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران درباره هزینه پذیرایی وآبدارخانه سازمان فرهنگی وهنری شهرداری تهران واکنش نشان داد. 
 
وی گفت؛ با استناد به گزارش حسابرس رسمی شورای شهر تهران از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، هزینه پذیرایی و آبدارخانه این سازمان در سال 92 با افزایش 60 درصدی نسبت به سال 91 از 926 میلیون تومان به 1.5 میلیارد تومان افزایش یافته است. 

حافظی: حقیقت قابل کتمان نیست/افزایش 60 درصدی هزینه تشریفات شهرداری
 
همچنین ردیف ملزومات و نوشت افزار و هزینه چاپ و آگهی ابن سازمان نیز با رشد 50 درصدی همراه بوده است. 
 
حال سوال اینجاست که چگونه میشود اعتبارات در این سه ردیف در مدت زمان یکساله در مجموع با رشد 50 درصدی مواجه می شود؟! این در حالی است که اگر هزینه پذیرایی را علاوه بر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری به تمامی فرهنگسراها و  کتابخانه های عمومی متعلق به شهرداری نیز نسبت دهیم این سوال مطرح میشود که چرا این ردیف اعتبار باید در مدت زمان یکساله رشد 60 درصدی داشته باشد؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار