عمده مراکز اداری در 3 منطقه تهران واقع شده است

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه عمده مراکز اداری در مناطق یک، سه و شش قرار دارد،گفت: ساختمان‌های اداری سعی کرده‌ایم به مناطق 5 و 22 سوق دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جاوید معاون فنی و عمران شهرداری تهران در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید دیوان عدالت اداری با بیان اینکه عمده مراکز اداری در مناطق یک، سه و شش قرار دارد، اظهار داشت: برهمین اساس سعی کردیم که ساختمان‌های اداری را به مناطق 5 و 22 سوق دهیم.

وی با بیان اینکه این مناطق دارای فضای باز، معابر و دسترسی‌های کافی هستند، افزود: به همین دلیل با همکاری وزارت راه جانمایی این ساختمان در بزرگراه ستاری صورت گرفت.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه در 10 سال گذشته با حضور شهردار تهران برای پرهیز از حرکات سلیقه‌ای در اجرای برنامه‌های عملیاتی، طرح جامع و تفصیلی به تصویب رسید، تصریح کرد: براساس این طرح، برنامه‌های 25 ساله مدیریت شهری مصوب شد.

جاوید با تاکید بر اینکه تحقق پردیس مدیریت شهری در اطراف پارک شهر در راستای تمرکز ارائه خدمات ستادی در دستور کار قرار گرفت، یادآور شد: از آنجایی که ساختمان مرکزی شهرداری و شورای شهر در خیابان بهشت قرار داشت، بر آن شدیم تا در اطراف خیابان بهشت و فیاض‌بخش پردیس مدیریت شهری را ایجاد کنیم.

 وی ادامه داد: به همین منظور توسعه فضای شهرداری در دستور کار قرار گرفت و ساختمان دیوان عدالت اداری نیز کاملا منطبق با کاربرد پردیس بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به ساختمان قبلی دیوان عدالت اداری که ظرفیت و کیفیت لازم را برای خدمات رسانی به مردم را نداشت، تاکید کرد: پس از اخذ موافقت‌های لازم جانمایی ساختمان جدید که کاملا منطبق با طرح جامع و تفصیلی باشد، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

جاوید با تاکید بر اینکه توافق احداث این ساختمان به صورت تهاتر و با واگذاری املاک دیوان عدالت در خیابان بهشت انجام شد، تصریح کرد: طی سه سال اخیر تلاش‌های زیادی برای ساخت این ساختمان انجام و به همین دلیل این ساختمان در فضای 6450 متر مربع و با زیربنای 40 هزار متر در 10 طبقه احداث شد.

وی اضافه کرد: می‌توان الگوی ساخت این ساختمان را یک توافق برد – برد دانست که به نفع شهرداری، دیوان عدالت اداری و مردم بوده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تصریح کرد: در ساختمان جدید دیوان عدالت اداری، جدیدترین تکنولوژی‌های ساختمانی به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار