حجت الاسلام منتظری:

ارتباط بیش از 50 دستگاه اجرایی با دیوان عدالت اداری/به شهرداری بدهکار شدیم

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: دیوان عدالت اداری یک نهاد قضایی مرکزی است که بیش از 50 دستگاه اجرایی با آن ارتباط دارند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت السلام و المسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری در آیین بهره برداری از ساختمان دیوان عدالت اداری که امروز( چهارشنبه) با حضور جمعی از مسئولان کشوری و شهری برگزار شد، با بیان اینکه دیوان عدالت اداری یک نهاد قضایی مرکزی است و سراسر کشور با این نهاد در ارتباط هستند، اظهار داشت: بیش از 50 دستگاه اجرایی با دیوان عدالت اداری در ارتباط هستند.

وی با بیان اینکه دیوان عدالت اداری از سال 60 در کشور به موجب قانون اساسی تاسیس شده است، افزود: در آن سال‌ها با فراز و نشیب هایی همراه بود اما امروزه این نهاد به درخت بارور تبدیل شده است.

رئیس دیوان عدالت اداری با تاکید بر ارتباط مستمر مقامات و مسئولین با این نهاد، تصریح کرد: متاسفانه در گذشته ساختمان این نهاد به دلیل جدا بودن 7 ساختمان از یکدیگر بسیار نامناسب بود و همچنین برای کارکنان ،قضات و مردم زحمات و فشار کاری زیادی داشت.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با تاکید بر اینکه امروزه دیوان عدالت اداری از آن شرایط خارج شده است، گفت: مقدمات خرید فراهم شد و شهردار تهران این پروژه را در اولویت اصلی کارهای شهرداری قرار داد اما چون شرایط بودجه اقتضاء نمی کرد قرار شد شهرداری اینجا را بسازد و در ازای آن ساختمان های ما پس از کارشناسی به شهرداری واگذار شود.

وی بیان کرد: بر اساس قراردادی که داریم باید ببینیم به شهرداری بدهکار شدیم یا طلبکار که البته فکر می کنم بدهکار می شویم و باید مابقی بدهی را پرداخت کنیم.

رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: از وزیر دادگستری تقاضا دارم که به ما کمک کند تا بتوانیم هرچه سریع‌تر بدهی خود را به شهرداری تهران پرداخت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با بیان اینکه کلنگ ساختمان جدید دیوان عدالت اداری در سال 91 زده شد، گفت: این ساختمان با نقشه  و مصالح بسیار خوب ساخته شده و یکی از افتخارات قوه قضاییه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار