با توجه به بازار راکد میوه ،دلالان با قاچاق میوه های خارجی حسابی گرد و خاک در بازار داخلی به راه انداختند تا کاهش قیمت سیب زمینی در سال جاری که سیب زمینی کاران را از نفس انداخته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادرات طلای سرخ به آمریکا تا بازار سرد میوه های قاچاق از مهم ترین رویدادهای کشاورزی در هفته گذشته است:


عضوشورای ملی زعفران گفت: با اجرای برجام و بعد از وقفه 10 ساله بالاخره تا چند روز آینده صادرات طلای سرخ به آمریکا آغاز خواهد شد.


مدیر عامل اتحادیه تکثیر و پرورش صادرات آبزیان گفت:سازمان شیلات اگر برنامه‌ریزی اصولی برای افزایش تولید داشته باشد ظرف یک برنامه کوتاه مدت صادرات سالانه محصولات شیلاتی افزایش می‌یابد.


معاون سازمان حفظ نباتات گفت: با حل شدن مسائل سیاسی و رفع تحریم‌ها واردات سموم از کشورهای اروپایی و آمریکایی حرکت جدیدی در راستای ارتقای سموم باکیفیت است.


رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: افزایش قیمت میوه های قاچاق نسبت و افزایش کیفیت میوه در داخل، بازار میوه های قاچاق را کمرنگ کرده است.


رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: 68 پروژه با سرمایه 570 میلیارد ریالی در استان تهران در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.


برخی کشاورزان از نبود صرفه اقتصادی تولید دانه‌های روغنی گلایه‌های مبنی بر عدم همخوانی قیمت تمام شده نسبت به هزینه‌های تولید دارند.


مدیر عامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار گفت:تا پایان سال پیش بینی می‌شود که صادرات تخم مرغ به 90 هزار تن برسد که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.


رئیس هیات مدیره انجمن سیب زمینی کاران گفت: سیب زمینی کاران در سال جاری به سبب کاهش بیش از پیش قیمت از نفس افتادند.


مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: سازمان دامپزشکی پروتکل های واردات گوشت قرمز را بر اساس شرایط کشورهای واجد شرایط به ایران منعقد می کند.


معاون زراعت جهاد کشاورزی گفت: متاسفانه در سال زراعی گذشته بیمه محصولات کشاورزی در جریان بودجه مورد بی مهری فراوانی قرار گرفته است.


بازار میوه این روزها راکد شده اما دلالان بیکار ننشستند و با جلب توجه قشری خاص گرد و خاکی را در بازار میوه داخل به راه انداخته اند.


رئیس سازمان چای کشور گفت: امروز حدود 13 میلیارد تومان دیگر از باقی مانده مطالبات چایکاران به حساب آنها واریزشده است.


انتهای پیام/










اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار