کرمان؛

تضعیف جایگاه شورای نگهبان تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت:شورای نگهبان یکی از با سابقه ترین و از ارکان مهم این نظام مقدس است و در واقع تضعیف این جایگاه ارزشمند می تواند تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مهدی جعفری در جلسه مجمع بسیج شهرستان زرند با گرامی داشت یاد وخاطره بنیان گذار انقلاب اسلامی و شهداء ،افزود: نفوذ استکبار به منظور تغییر در اندیشه های سیاسی امام راحل(ره) در نحوه مدیریت جامعه اسلامی است.

وی سه عنصر رهبری ،عزت و استقلال را از مهمترین برکات این انقلاب دانست و افزود : شکر گذاری این نعمتهای مهم خداوند جز از طریق بصیرت ، دشمن شناسی و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه میسر نخواهد شد.

این مقام قضائی برگزاری انتخابات سالم وآرام را از نمادهای مهم استقلال سیاسی کشور دانست واظهار داشت : دشمن با استفاده ازطرح های شیطانی مختلف از جمله اختلاف بین جناحهای سیاسی و ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم ، سیاه نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات جامعه اسلامی سعی در ایجاد یاس و ناامیدی و دلسردی مردم برای حضوربا شکوه در انتخابات دارد.

وی در پایان قانون مداری،آگاه سازی عمومی و پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی را از مهمترین وظایف دستگاه قضائی در انتخابات ها دانست.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.