سنندج؛

وزیر صنعت از همه سرمایه گذاران برای حضور در کردستان دعوت کرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت روز پنجشنبه در آیین عملیات اجرایی و احداث شهرک صنایع پایین دستی پتروشیمی کردستان از همه سرمایه گذاران برای حضور در کردستان دعوت کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،محمد رضا نعمت زاده در حاشیه بهره برداری آغاز عملیات اجرایی و احداث شهرک صنایع پایین دستی پتروشیمی کردستان گفت: کردستان از نظر برخورداری از معادن مختلف یکی از استان های مناسب کشور است به همین دلیل در صدد تکمیل عملیات اکتشاف معان در استان هستیم تا مردم با خیال راحت به سرمایه گذاری در حوزه معدن و فراوری از آن اقدام کنند.

وی افزود: دولت نیز با همکاری بخش خصوصی یک واحد فولاد را در کردستان در دستور کار قرار داده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از سرمایه گذران حوزه پتروشیمی دعوت کرد در شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان سرمایه گذاری کنند و گفت: پتروشیمی کردستان اواخر امسال یا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.
به گفته وی متولی شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان شرکت پتروشیمی کردستان است و سرمایه گذاران برای پیگیری جهت سرمایه گذاری به این شرکت مراجعه کنند.
نعمت زاده با اشاره به اینکه اراده دولت به سرمایه گذاری در کردستان است گفت: امیدواریم با توافقی که با پنج بعلاوه یک انجام شده است موانع سرمایه گذاری خارجی برداشته شود و بتوانیم با اتصال منابع خارجی به منابع بانکی و تقویت شبکه مالی مورد نیاز، سرمایه گذاری را در کشور و از جمله کردستان را رونق دهیم.

محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز پنجشنبه 15 بهمن به منظور بهره برداری از چند پروژه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر به استان کردستان سفر کرده است.

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان، کارخانه تولید سیمان چلچمه سارال و کارخانه تولید سیگارت شرکت فراسازان توتون آپادانا در شهرستان سقز از جمله طرح هایی است که با حضور وزیر صنعت در کردستان آغاز می شود.

آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید لاستیک کردستان و افتتاح و بازدید از کارخانه تولید شمش طلای شرکت زرکوه قروه از دیگر برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به کردستان است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.