درخواست سه نماینده مجلس آمریکا برای اخذ ویزای ایران

سه عضو مجلس نمایندگان آمریکا با ادعاى نظارت مستقیم بر انتخابات مجلس ایران، خواستار اخذ ویزا برای سفر به تهران شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نوشته نشریه ویکلی استاندارد، سه عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا با ادعاى لزوم نظارت مستقیم بر انتخابات مجلس ایران، به دفتر حافظ منافع این کشور در واشنیگتن مراجعه و درخواست ویزاى خود را ارائه کردند.

این سه نفر، «مایک پومپو» از کانزاس، «لی زلدین» از نیویورک و «فرانک لو بیوندو» از نیوجرسی، عضو کمیته های خدمات مسلحانه، اطلاعات و روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا هستند.

این سه نماینده کنگره آمریکا همچنین نامه ای که به ادعاى خودشان اهداف این سفر را برای دولت ایران روشن می کند، ضمیمه درخواست ویزاى خود و نسخه اى از آن را منتشر کرده اند.

آن‌ها در نامه مذکور علاوه بر ادعای مطرح شده، خواستار دیدار  با مقامات عالى ایران از جمله رئیس جمهور، وزیر خارجه، رئیس سازمان انرژى اتمی و نیز دیدار با زندانیان آمریکایی در ایران شدند.

بازدید از مراکز اتمی پارچین، فردو و اراک و درخواست توضیح دولت ایران درباره آزمایش های اخیر موشک های بالستیک که به ادعای آن‌ها نقض قطعنامه های شورای امنیت محسوب می شود، دیگر موارد مطرح شده در این نامه را تشکیل می‌دهد.

دستگیری نظامیان عضو نیروى دریایى آمریکا که در دوازدهم ژانویه ( بیست و دوم دى ماه) در خلیج فارس رخ داد نیز دیگر محور درخواست هاى این سه نفر است که مدعى شده اند مى خواهند درک بهتری از این رویداد کسب کنند و بدانند این اقدام تحت چه ضوابطی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
ایا انها هم به نمایندگان ما هم چنین ویزایی می دهند اگر می دهند که ما هم درخواست کنیم اگر نمی دهند که را جهنم را بهشون نشان دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
بیاند و رشد تعالی ما رو ببینند و دشمنی از سر شون بپره ما کشوری ازاد و اباد داریم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
چه غلط ها! اینا خودشونو چی فرض کردن؟ فکر میکنن کسی هستن؟ به مقامات کشور توصیه میکنم اجازه بدن بیان تا بهشون نشان بدیم اینجا سرزمین سرداران عاشورایی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
سنگ پا قزوین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
چقدرساده وخاکینداین سه تفنگدارعزیز..پیشنهادمیکنم به مسئولین مربوطه سریعابااین عزیزان مکاتبه کنندببینندچیزدیگری نمی خواهنداین سه کله پوک احمق راستی اینهادرموردایران وایرانی چی فکرمیکنندکه چنین خرده فرمایشاتی میکنند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
با این لحن نامه و این خورده فرمایشات دستوری اگه درخواست ویزا از بریتانیا هم می کردن مورد قبول واقع نمی شد.یه جوری نامه نوشتن انگار ما مستعمره شون هستیم و می خوان از ما حساب پس بگیرن کل دنیا متحد شد به زور تونست به یکی از این درخواست ها برسه، باز هم یه برنامه نمایشی دیگر از جمهوری خواهان آمریکا جهت تبلیغات ضد ایرانی برای مصارف داخلی در آمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
نباید بیان .اونا پروژه نفوذ رو به راه انداختند باید حواسمون رو جمع کنیم
آخرین اخبار