زاهدان ؛

تاکید بر هرچه باشکو ه تر برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن

نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های این هفته بر شرکت گسترده آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ آیت الله سلیمانی افزود : 22 بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب اسلامی و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای معمار کبیر انقلاب در مقابله با دسیسه ها و توطئه‌های دشمن ایستادند.

وی تصریح کرد : یکی از برزگترین افتخارات ملت ایران مقابله با صف آرایی استکبار جهانی و حامیانش بود .

خطیب جمعه زاهدان عنوان کفت : از دهه فجر سال 57 تاکنون 37 سال می گذرد ایامی که در آن رژیم پهلوی سرنگون شد تا تحولی عظیم با عنوان گفتمان انقلاب اسلامی در ایران ایجاد شود .

وی بیان کرد : در این ایام قدرتهای غربی همه امکانات خود برای مقابله و سرنگونی جریان انقلاب به کار گرفته بودنداماامام راحل با سلاح ایمان و اراده مردم توانست نظام شاهنشاهی را سرنگون سازد .

نماینده ولی فقیه در استان امنیت و استقلال را از دستاوردهای انقلاب دانست و عنوان کرد : برای مقابله با دشمنان اراده و ایمان بزرگترین سرمایه یک ملت است که از نتایج آن تبدیل ایران به منطقه ای امن است .و استقلال امروز نیز در سایه شعار نه شرقی و نه غربی نحقق یافته است

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد : برای خنثی کردن توطئه های دشمنان نیاز به حضور هدفمند و هوشیارانه در همه صحنه ها به خصوص یوم الله 22 بهمن هستیم .

انتهای پیام//س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.