یزد؛

حضور مردم درانتخابات دشمنان رامایوس می کند

امام جمعه بافق در زمینه انتخاب نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: نماینده خبرگان رهبری باید کسی باشد که جایگاه رهبری و نظام را درک کند.

حضور مردم درانتخابات دشمنان رامایوس می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبزد؛ حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به دو انتخابات پیش روی کشور در هفتم اسفند ماه اشاره کرد و گفت: همه در برابر رأی خود ، فردای قیامت پاسخگو هستیم.

وی با تأکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات ،افزود : به کسانی رأی دهید که صلاحیت دینی ، اخلاقی و سیاسی دارند.

حجت الاسلام سلیمانی از دولتمردان نظام به ویژه ریاست محترم جمهوری خواست تا در این برهه حساسِ نظام، بیشتر به فکر معیشت مردم باشند.

وی همچنین با تشکر از  حضور حماسی و باشکوه مردم کشور به ویژه شهرستان بافق از دست اندرکاران برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن به نظام و انقلاب آبرو و عزت دادند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود، با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار بر الگوگیری زنان جامعه اسلامی از این بانوی بزرگ اسلام تأکید کرد و اظهار داشت : حضور زنان در حوزه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باید بر مبنای سیره ی حضرت زینب (س) باشد.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی تصریح کرد: حضرت زینب (س) در اوج اسارت و سختی ها نگذاشت ذره ای به انقلاب عاشورا و قیام کربلا خدشه ای وارد شود.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.