اهواز؛

تیم فوتبال ساحلی کارگری شوش در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی گفت: تیم فوتبال ساحلی کارگری شوش به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید ناصر حسینی به برنامه‌های متنوع کمیته کارگری ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی شهرستان شوش اشاره کرد و بیان داشت: برنامه‌های این دهه با عنوان بیعت با ولایت و امید در فجر با دیدار تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و تعاونی‌های شهرستان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شوش آغاز شده است.

وی برپایی مراسم جشن انقلاب در واحدهای کارگری، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و دیدار با خانواده معظم شهدای کارگری را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام‌الله دهه ‌فجر عنوان کرد.

حسینی افزود: در مراسم جشن انقلاب و به مناسبت دهه مبارک فجر تیم فوتبال ساحلی کارگری شهرستان شوش به مسابقات کشوری به میزبانی شیراز، اعزام خواهد شد.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه‌ اجتماعی همچنین از برگزاری مسابقات فوتسال کارگران، حضور در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و شرکت منسجم و هماهنگ کارگران در نماز دشمن‌شکن جمعه خبر داد.

وی محوریت برنامه‌های کمیته کارگری ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی شوش را تبیین و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی، امیدآفرینی، خودباوری، همدلی و همزبانی و تزریق روحیه نشاط و امید و توجه ویژه به کارگران و خانواده آنان عنوان کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.