کرمانشاه؛

انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری مشترک ایرانی، کره‌ای و هندی

تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری کرمانشاه و کنسرسیوم سرمایه‌گذاری مشترک ایرانی، کره‌ای و هندی امضاء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ؛جمال حیاتی رئیس هیات مدیره این کنسرسیوم سرمایه‌گذاری مشترک از اعلام آمادگی این کنسرسیوم برای اجرای پروژه‌های مختلف در استان کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: مجتمع‌های پالایشگاهی و نیروگاهی، بیمارستان، هتل، مرکز خرید، راه‌اندازی یک ایرلاین، مشارکت در اجرای راه‌آهن کرمانشاه – خسروی، یک مرکز خرید بزرگ و مجهز، مشارکت در ساخت و تجهیز شهربازی مدرن برای کرمانشاه و همچنین تله‌کابین و ... از پروژه‌هایی هستند که قرار است برای اجرای آنها سرمایه‌گذاری کنیم.

حیاتی یادآوری کرد: یکی از مهمترین این طرح‌هاراه‌اندازی یک ایرلاین مخصوص خود استان کرمانشاه که بتواند ارتباط بخش کردنشین کشور را با کشور عراق که نزدیک‌ترین مرز را با آن داریم، فراهم کند.

رئیس هیات مدیره کنسرسیوم سرمایه‌گذاری مشترک ایرانی – هندی – کره‌ای در ادامه از آمادگی این شرکت برای مشارکت در احداث مسیر 350 کیلومتری راه‌آهن کرمانشاه خسروی خبر داد.

  وی گفت: آمادگی احداث نیروگاه برق 500 مگاواتی خورشیدی، نیروگاه 500 مگاواتی بادی و نیروگاه2000 مگاواتی گازی را دراستان داریم که باید دید نیاز و ظرفیت کرمانشاه چگونه است.

رئیس هیات مدیره کنسرسیوم سرمایه‌گذاری مشترک ایرانی – هندی – کره‌ای با بیان اینکه کرمانشاه با توجه به جمعیت و شرایط گردشگری که دارد نیازمند یک مرکز خرید (مال) بزرگ است، عنوان کرد: راه‌اندازی این مرکز هم جزو برنامه‌ها است که حتی زائرین عتبارت عالیات هم بتوانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: برای احداث و تجهیز شهربازی مدرن کرمانشاه و همچنین تله‌کابین هم آمادگی داریم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.