ناسا: ما هک نشده‌ایم!

چند روزی می شود که خبرهایی از گروه نفوذگر Anon Sec مبنی بر اینکه ناسا را هک کرده‌اند به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئولان ناسا ادعای گروه نفوذگر Anon Sec مبنی بر دسترسی به اطلاعات سری این آژانس فضایی را تایید نکرده‌اند. این در حالی است که گروه یادشده عنوان نموده بود از طریق نفوذ غیرقانونی، به چیزی در حدود 250 گیگابایت اطلاعات مهم ناسا دست یافته‌است. این گروه همچنین خبرهایی در خصوص دسترسی به اطلاعات و ویدئوهای مربوط به یک هواپیمای بدون سرنشین ناسا منتشر کرده بود اما ناسا معتقد است هیچ مدرکی وجود ندارد که این ویدئو در نتیجه نفوذ هکرها منتشر شده باشد.

ناسا: ما هک نشده‌ایم!

Keith Cowing کارمند سابق ناسا و ادیتور ناسا واچ در مصاحبه خود با وب‌سایت مادربورد عنوان کرده ویدئوی یادشده پیش از این توسط ناسا در وب‌سایت ویژه این سازمان قرار گرفته بوده است. او معتقد است بخش اعظم اطلاعاتی که Anon Sec مدعی نفوذ به آن‌ها شده، پیش از این توسط خود ناسا و زیرمجموعه‌های آن منتشر شده بوده و در اختیار عموم قرارگرفته بوده است. اطلاعاتی که اکثرا حساس نبوده و نکات مهمی هم ندارند.

ناسا: ما هک نشده‌ایم!

از سوی دیگر Anon Sec اسامی، شماره تماس و آدرس ایمیل بیش از 2400 کارمند ناسا را منتشر کرده تا ادعای خود را به اثبات برساند.



انتهای پیام/
برچسب ها: ناسا ، ما ، هک ، نشده ایم ، anon sec ، نفوذگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
برادر من هک بوی بگو هک بومه دیگه !!!! چه بازی درورنه
آخرین اخبار