اردبیل؛

گازرسانی به 444 روستای اردبیل تا پایان سال ۹۵

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: تا پایان سال آینده با اتمام عملیات گازرسانی به بیش از ۴۴4 روستای این استان به شبکه گاز سراسری متصل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اردبیل فیروز خدایی در جلسه بررسی وضعیت گازرسانی به روستاهای این استان افزود: برای گازرسانی به این تعداد روستا اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی استان اردبیل را در بحث گازرسانی شهری و روستایی جزو استان های پیشرو در کشور برشمرد و یادآور شد: این استان هم اکنون در بحث جمعیت تحت پوشش گاز طبیعی سه درصد از متوسط کشوری بالاتر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه در حال حاضر عملیات گازرسانی به بیش از ۳۸۰ روستای استان در دست اجرا است، تاکید کرد که هم اکنون ۷۱ درصد خانوارهای روستایی این استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

خدایی این رقم را در مناطق شهری بیش از ۹۹.۵ درصد عنوان کرد و ادامه داد: تا ابتدای زمستان امسال بیش از ۴۰۰ هزار خانوار شهری و روستایی استان مشترک این شرکت بوده اند که این رقم همچنان در حال افزایش است.

وی با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به تعدادی از روستاهای استان طی دهه فجر امسال تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی طی این ایام عملیات گازرسانی به ۲۲۲ روستای دیگر با برآورد هزینه ۵۲ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.