ایلام؛

رونمایی از سمفونی اسطوره مردانگی در ایلام

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: مراسم اختتامیه جشنواره استانی آواها و سرودهای حماسی بسیج در ایلام با تجلیل از برگزیدگان این جشنواره برگزار می‌شود.

رونمایی از سمفونی اسطوره مردانگی در ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمود علی‌پور گفت : این مراسم فردا  یکشنبه ١٨ بهمن در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلام برگزار می‌شود.

وی ، افزود: در این مراسم از سمفونی «اسطوره مردانگی» که با حمایت مالی سازمان بسیج هنرمندان ایلام تولید شده با حضور مسئولان رونمایی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان ایلام، با اشاره به استقبال خوب هنرمندان از این جشنواره گفت: تعداد ٣٠ اثر در بخش‌های مختلف آئینی، سنتی، محلی و سرود به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که با رأی هیئت ‌داوران و با حضور ناظر کشوری جشنواره، تعداد ٣ اثر به‌عنوان برگزیده معرفی شدند.

علی‌پور گفت : ٢ گروه مربوط به بخش آئینی و محلی جشنواره استانی نیز از مجموع ٢٧٠٠ اثر راه ‌یافته به جشنواره کشوری به ‌عنوان کاندید آثار برتر به بخش سراسری جشنواره راه یافتند.

شناسایی استعدادهای جدید، جوان، خلاق و متعهد، ایجاد فضای لازم برای رقابت سازنده و مؤثر و توسعه توانمندی‌های علمی و عملی اعضای شبکه هنری بسیج از جمله اهداف متعالی این جشنواره است.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.