شیراز؛

افتتاح پايگاه جاده ای اورژانس 115 ملااره کازرون

پايگاه جاده ای اورژانس 115 ملااره در كازرون استان فارس افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ پایگاه جاده ای اورژانس 115 ملااره به عنوان هشتمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان کازرون، با همت نیکوکاران عرصه سلامت، به طور رسمی گشایش یافت.

این آیین با حضور حمیدرضا گرامی فرماندار کازرون و هیات همراه، دكتر محمدرضا عالی منش رییس مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی استان فارس، شهریور نماینده نیكوكار عرصه سلامت دكتر فریدون مهبودی، دكتر برامكی رییس شبكه بهداشت و درمان کازرون، خوبیار جعفری معاون بهداشتی شبكه، اسماعیل صفری مسوول اورژانس 115 كازرون، بخشدار و دهیاران منطقه و دیگر مسوولان و كارشناسان ستادی شبكه و اورژانس 115 برگزار شد.

دكتر برامكی در این آیین، گفت: این پایگاه در زمینی به مساحت هزار و 500 مترمربع و زیربنای 110 مترمربع با هزینه چهار میلیارد و 350 میلیون ریال، ساخته می شود.

وی افزود: از مجموع این میزان هزینه، مبلغ 850 میلیون ریال از سوی دكتر مهبودی، نیکوکار عرصه سلامت برای ساخت ساختمان و سه میلیارد و 500 میلیون ریال هم از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشكی شیراز برای خرید آمبولانس و تجهیزات پزشگی و غیر پزشكی پرداخت شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون، اضافه کرد: زمین این پایگاه از طرف بازماندگان مرحوم حاج اسفندیار شفیعی اهداء شده است.
دکتر برامکی از تامین هزینه یک سال کارکنان این پایگاه اورژانس به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال، از سوی دکتر "فریدون مهبودی"، نیکوکار این طرح خبر داد.

پایگاه جاده ای اورژانس 115 ملااره، همزمان با دهه پرفروغ فجر، به چرخه خدمت رسانی به مردم فارس، پیوست.


انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.