تهیه‌کننده سریال «خوب، بد، زشت» در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان:

«تازه واردها» در نیمه‌ راه نگارش است

«تازه واردها» فیلمنامه‌ای است که آماده تولید است، اما به دلیل کمبود بودجه منتظر رسیدن زمان مناسب ساخت هستیم.

علیرضا سبط ‌احمدی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر دو فیلمنامه آماده تولید داریم که به محض رسیدن بودجه، تصویربرداری و مراحل تولید را کلید می‌زنیم.

وی در ادامه بیان کرد: هر دو مجموعه تلویزیونی «تازه واردها» و «زیر نور شمع» در مرحله پیش تولید است.

تهیه‌کننده سریال «خوب، بد، زشت» در خصوص ساخت دو مجموعه تلویزیونی خود توضیح داد: «تازه واردها» به کارگردانی امیر فیضی و سریال «زیر نور شمع» ساخته‌ ابراهیم فروزش دو فیلمنامه‌ای است که هر دو آماده تولید هستند، اما به دلیل کمبود بودجه منتظر رسیدن زمان مناسب ساخت هستیم.

سبط احمدی درباره محتوای ساختاری مجموعه تلویزیونی «تازه واردها» گفت: «تازه واردها» عنوان سریالی است که بر اساس طرحی از امیر فیضی در ژانر کودک، با ساختاری رئال عروسکی در حال نگارش است.

وی در ادامه درخصوص ساخت و محوریت سریال «زیر نور شمع» اظهار داشت: مجموعه تلویزیونی «زیر نور شمع» با محوریت چگونگی مواجهه با مسائل اجتماعی و معضلات جامعه با تأثیرگذاری سبک زندگی ایرانی_اسلامی آماده تولید است که امیدواریم اتفاقات خوبی رخ بدهد.

سبط احمدی در پایان خاطرنشان کرد: جدای از تلویزیون، دو فیلمنامه آماده برای حوزه سینما دارم که با شرایط نامساعدی که حاکم است، بلاتکلیف مانده است.



انتهای پیام / 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار