بیرجند؛

نقش زنان در 8 سال دفاع مقدس نمونه ای با ارزش از شجاعت و شهامت و ایثارگری

نقش زنان مسلمان ایرانی در 8 سال دفاع مقدس نمونه ای با ارزش از شجاعت و شهامت و ایثارگری مادران و همسران شهداست که یادآور حماسه آفرینی زینب(س)در کربلا و عاشورای امام حسین (ع)بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ مدیر کل دفتر امور بانوان خراسان جنوبی در جشنواره ادبی زنان در آینه شعر انقلاب گفت: نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی ممتاز و بی بدیل است.

شریفی افزود: به گفته امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی و الهی خویش می فرمایند: ما مفتخریم که بانوان،پیروجوان،خرد و کلان در صحنه های فرهنگی اجتماعی اقتصادی سیاسی و نظامی حاضر و هم دوش مردان یا بهتر از آنان در راه تعالیم اسلام و مقاصد قرآن کریم فعالیت دارند.

وی گفت :مقام معظم رهبری نیز معنویات پرهیز از تجمل گرایی،مصرف گرایی،توجه به ساده زیستی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی را توصیه نمودند وتاکید ایشان بر خانواده وتحکیم وتعالی بنیاد آن است.

وی با اشاره به طرح های مکاتبه شده با دستگاه های اجرایی اظهار کرد:طرح صبا که در خصوص سلامت بانوان است،طرح سلامت مردان ایرانی،طرح غربالگری سرطان های شایع در زنان، طرح طلوع امید که در خصوص مبارزه با مواد مخدر می باشد از طرح های تدوین شده درسال۹۴می باشد.

لازم به ذکر است:نمایشگاه منطقه ای نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار با تاکید بر مقاومت اقتصادی در ۹اسفند ماه برپا می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.