قزوین ؛

راه نفوذ دشمن را با وحدت و تبعیت از رهبری خواهیم گرفت

استاندار قزوین گفت: در آستانه انتخابات با حفظ وحدت و انسجام و تبعیت از رهبری راه نفوذ دشمن را سد خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ فریدون همتی در دیدار با حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام‌جمعه شهرستان آبیک اظهار کرد: همه ما مدیون رهبری هستیم و در فراز و نشیب‌ها و سختی‌ها اگر پشت سر ولایت باشیم از آسیب‌ها عبور خواهیم کرد.

وی افزود: ولایت، رهبری، امام  و روحانیت هدایتگر همه جریان‌هاست و ازآنجاکه هیچ‌گاه حوزه و روحانیت به ملت خیانت نکرده است تنها راه نجات کشور و حرکت در مسیر درست تبعیت از ولایت و حرکت پشت سر روحانیت است.

همتی بیان کرد: انقلاب نشان داد قادریم روی پای خود بایستیم و امروز نیز باصلابت و بصیرت و به لطف الهی دستاوردهای انقلاب را حفظ خواهیم کرد تا انقلاب اسلامی باصلابت و اقتدار در مسیر خود حرکت کند.

استاندار قزوین بیان کرد: با همه کمبودها و محرومیت‌ها مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند زیرا فرصت خدمتگزاری کم است و باید با تلاش شبانه‌روزی و خدمت به مردم موجب اعتمادسازی همگانی شویم.

وی تصریح کرد: تکریم مردم وظیفه همه مسئولان است و با خدمت صادقانه باید تلاش کنیم تا مردم به‌نظام اعتماد کنند و خدمت بسیجی یعنی اینکه خود را محصور چیزی ندانیم و بدون چشم‌داشت کارکنیم.

استاندار قزوین ادامه داد: دشمن در آستانه انتخابات نیز تلاش می‌کند با ایجاد دودستگی، آشوب و نارضایتی میان مردم و مسئولان تفرقه ایجاد کند و آتش بیار معرکه باشد.

حجت‌الاسلام سید ابو تراب موسوی امام‌جمعه شهرستان آبیک نیز در ادامه گفت: در هر شغل و مسئولیتی که هستید باید در مسیر خدمت به ملت گام بردارید.

وی یادآور شد: مسئولیت امانتی است که باید در آن دقت شود تا خیانتی صورت نگیرد.

امام‌جمعه شهرستان آبیک اظهار کرد: محرومیت در آبیک زیاد است و باید عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران شود.

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: از استاندار قزوین انتظار داریم با توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات زمینه برخورداری همه مردم استان از خدمات دولت را فراهم کند.

وی در پایان خواستار توجه به تکمیل مصلی جامع شهرستان آبیک و رسیدگی به مشکلات حوزه علمیه زینبیه این شهرستان شد.

در ادامه استاندار قزوین با حضور در منزل بهمن بیگ زاده شهید ۱۳ ساله آبیکی که سال جاری پس از ۳۲ سال به آغوش پدر و مادر بازگشت دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.