اصفهان؛

داوطلبان مورد حمایت جامعه مدرسین قم در اصفهان معرفی شدند

داوطلبان مورد حمایت جامعه مدرسین قم در اصفهان برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری معرفی شدند.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام محمدرضا صالحیان در نشست خبری ستاد جامعتین خبرگان استان اصفهان اظهارکرد: ستادجامعتین حوزه علمیه قم در اصفهان از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان که شامل آیات سید یوسف طباطبایی نژاد، مرتضی مقتدایی، سید ابوالحسن مهدوی، نمازی و عبداللهی است، حمایت می کند.


رئیس ستاد جامعتین خبرگان در استان اصفهان افزود: افرادی که سختی ها چشیده و فراز و نشیب ها را دیده باشند بهترین گزینه برای خدمت رسانی به مردم هستند که ستاد جامعتین استان اصفهان از این پنج داوطلب در انتخابات مجلس خبرگان حمایت می کند.


وی ادامه داد: ملت ایران همواره به دنبال بهترین انتخاب ها و ظرفیت ها بوده اند که انقلاب اسلامی بهترین این انتخاب ها بوده است.

صالحیان افزود: اعضای مورد حمایت ستاد جامعتین استان اصفهان در زمان تبلیغات ضمن سفر به شهرستان های استان در جمع مردم سخنرانی خواهند داشت.

وی ادامه داد: سفیرانی برای حضور در مساجد و شهرها از سوی این ستاد برای تبلیغ اعزام می شوند و تبلیغات را انجام می دهند.

صالحیان تصریح کرد: ستاد جامعتین در سطح شهرستان ها و شهرهای استان اصفهان تشکیل شده و در راستای اهداف ستاد مرکزی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی و برکات انقلاب نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران به اساس قیام کربلا بر می گردد که عقیدتی و بر اساس فطرت انسان ها تشکیل شد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.