قزوین؛

تکمیل سد خاکی آوج نیازمند بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتباراست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به منظور تکمیل و بهره‌برداری از سد خاکی چنگوره در شهرستان آوج بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تاکنون هیچ هزینه ای را دریافت نکرده ایم.

به گزارش تکمیل سد خاکی آوج نیازمند بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتباراست.گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، ابراهیمی‌پاک در حاشیه بازدید از روند احداث سد خاکی شهرستان آوج اظهارداشت: سد خاکی چنگوره در شهرستان آوج ظرفیت ذخیره‌سازی بیش از 2 میلیون و 500 مترمکعب آب را دارد که این ظرفیت در توسعه بخش کشاورزی شهرستان آوج تاثیرگذار است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: اگر میزان اعتبار موردنیاز برای تکمیل سد خاکی چنگوره در شهرستان آوج تامین شود این سد را می‌توان تا شش ماه نخست سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری رساند.

ابراهیمی‌پاک گفت: با بهره،برداری از سد خاکی چنگوره شهرستان آوج می‌توان آب کشاورزی بیش از 10 هزار هکتار از باغات و اراضی کشاورزی این منطقه را تامین کرد.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت مطلوب استان قزوین در بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: استان قزوین از ظرفیت مطلوبی در بخش کشاورزی برخوردار بوده که در مسیر توسعه این ظرفیت باید اقدامات جدی از سوی مسئولان مربوطه انجام شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.