قزوین؛

باید مراقب جریان‌های نفوذی و معاند نظام در انتخابات باشیم

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: در انتخابات باید مراقب جریان‌های نفوذی و معاند نظام باشیم تا بتوانیم از فتنه‌های دشمن جلوگیری کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حجت‌الاسلام عباس اوتارخانی  در دیدار جمعی از فرماندهان حوزه‌های بسیج خواهران قزوین افزود: امروز لازم و ضروری است نیروهای مؤمن، انقلابی و حزب‌الهی دست به دست هم دهند تا فتنه‌هایی که متوجه کشور و نظام است را خنثی کنند و در تحقق این امر همه دستگاه‌های فرهنگی وظیفه سنگینی را بر عهده دارند که باید پای‌ کار بیایند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین با تأکید بر اینکه نباید در اجرای برنامه‌های فرهنگی اختلاطی بین زن و مرد به وجود بیاید، خاطرنشان کرد: اختلاط زن و مرد به هر بهانه‌ای ممنوع است و مسئولان امر باید در این خصوص حساسیت جدی داشته باشند.

اوتارخانی ادامه داد: باید همه امور در مساجد به امام مسجد ختم و با محوریت وی انجام شود، چراکه این امر مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و ایشان فرموده‌اند که نباید در مساجد اختلاف ایجاد شود و اگر اختلافی در مساجد به وجود بیاید من پشتیبان امام جماعت هستم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: جریان ، رسیدگی ، حوزه ، بسیج ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.